Et si notre Président ne revenait pas?

Que se passerait-il si notre Président ne revenait pas au pays?
Que se passerait-il si notre Président ne revenait pas au pays?

Le peuple malgache se penche sur le retour de Marc Ravalomanana. Ce n’est pas une question de doute, seulement, il faut être prêt à vivre toutes les situations éventuelles. En effet, nous savons que les foza vont tout faire pour que ce retour ne se réalise pas. Les connaissant, ils sont bien prêts à tuer sachant que notre Président représente une réelle menace pou eux.D’ailleurs, Rajoelina ne cesse de le menacer en affirmant qu’il doit être jugé et puni pour le génocide du 7 février dont il n’est même coupable.

On le menace d’arrestation dès qu’il arrivera à l’aéroport, mais le peuple malgache va-t-il laisser ces foza faire ça? C’est bien là que doit se poser la question: Et si notre Président ne revenait pas? Qu’allons-nous faire si les foza tentaient tout pour empêcher notre Président de revenir? Depuis longtemps on aurait du extérioriser notre colère et montrer notre solidarité. Nous aurions dû le faire pour exprimer que la majorité du peuple malgache soutienne le Président Marc Ravalomanana.

Ce qui est sûre, c’est que le peuple malgache compte sur ce retour et il ne souhaite pas qu’on le déçoive. Et si les foza pensent qu’ils peuvent empêcher ce retour, ils verront et subiront la colère populaire. Le peuple malgache s’est tu pendant un moment, mais il est maintenant décidé à se lever pour défendre la bonne cause. De plus, si on se laissait faire, qu’allons nous devenir? Quel avenir pour nos enfants? Nous écarterons ces foza de la vie politique de Madagascar. La légalité et la paix doivent revenir et pour que cela se réalise, nous ne pouvons compter que sur une seule personne digne de porter le titre de Président. Bien évidemment, il s’agit de Marc Ravalomanana et nous aussi on fera tout pour qu’il revienne…

31 pensées sur “Et si notre Président ne revenait pas?”

  1. franchement, il est préférable que le président ne rentre plus jamais à madagaslkara; il est le seul malagasy valable et c’est vraiment dommage de le perdre ou de le salir.
    Et puis, sans son retour, ces malagasy peuvent continuer sans lui,ils sont vaccinés au minimum vital.
    Plus, personne n’a confiance à ce peuple;
    1- les malagsy eux-mêmes ont provoqué cette crise et son exil. Vrai ou pas ?
    2- aucun malagasy sur place ne se bat vraiment pour rattrapper cette erreur grave
    3- ici on rouspète contre la hat mais on veut bien faire la fête avec elle pour jouer son jeu
    4- trop d’ignorants, trop d’égoïstes, trop de poules mouillées, trop de lèches bottes, trop de paroles de dieu
    Pour conclure, il faut lui souhaiter une autre bonne vie ailleurs, en AF ou aux USA et il est capable de rebondir pour réussir à nouveau. Ce qui fait la différence entre lui et les malagasy. le vahoaka de ce pays, vous qui avez commencé à boire le p ipi des foza, apprenez à l’apprécier en le sirotant bien. Le monde entier le sait à présent que vous n »avez que des défauts.Aucune qualité
    il existe d’autres peuples qui souffrent dans le monde et qui méritent de l’aide.
    Si la communauté internationale est intelligente, elle comprendra qu’il est inutile d’aider un pays dirigé par des naz et habité par un peuple qui ne sait pas ce qu’il veut? C’est tout simplement du gaspillage de temps et d’argent.
    Epilogue

  2. Les pays africains francophones sont presque tous achetés par la Françafrique (la cellule africaine derrière le palais de l’Elysée). Ils font des mensonges comme Sarkozy. J’ai vue à une organisation internatinale comment les africains étaient fachés envers la France (ils crient assassins, pilleurs, bandits etc.). Il n’y a plus des amours envers un France soi-disant civilisatrice.

    Andry Rajoelina n’est que une marionette de la cellule africaine. Chateigner, qui a un bureau au palais présidentiel, commande et Rajoelina sousigne sans lire les accords. Les Français veulent un dictateur de long duré.

    Les français ne veulent pas que des touristes apportent de l’argent à Madagascar. C’est la cause pourquoi ils ont laissé envoyer les bois précieus sur des bateaux français vers la Chine. Les français veulent faire avec Rajoelina et les militaires corrompus un grand prison pour les malgaches. Les français ne veulent pas des touristes à Madagascar, car les touristes peuvent raconter des mensonges de Sarkozy envers la communauté internationale. Les groupes françaises comme Bolloré, Total, AREVA etc. ne veulent que d’exploiter gratuitement les matières premières et ils veulent laisser les malgaches dans la misère.
    Sarkozy ne pense qu’à des milliards d’Euro si la France perdera le droit d’exploiter gratuitement à Madagascar.
    La France veut toujours détruire la tête de resistance, par example la France a organisé les évènements de 1947/48 avec le but d’emprissonner le parti MDRM et après une indignation grande ils ont faits des massacres parmi la population à Madagascar.

    La France quittera Madagascar que s’il y a toujours de sabotages envers des sociétés français, des meurtries envers des français et leurs esclaves malgaches.

  3. à:
    [On le menace d’arrestation dès qu’il arrivera à l’aéroport, mais le peuple malgache va-t-il laisser ces foza faire ça?]

    Que l’on éxecute ce qui a été convenu: retour et participation à la vie politique du président élu démocratiquement.

    A ce sujet et à ce que je perçois, Ramtan le commissaire du CPS se noye dans l’impasse dès évocation des menaces d’Andry Rajoelina

    ==> Y aura guerre contre les outils répressifs de la HAT. C’est à partir de là que les éléments du CPS ont droit d’intervenir pour protéger le vahoaka.

    Il faut sauver ce qu’il reste encore de notre
    – SOUVERAINETE SUR NOS BIENS NATIONAUX, CULTURELS, …

  4. Sao dia tokony handray andraikitra ny Kungfu fa dia mitazapotsiny ireto tandroka aron’ny Vozona

    Bois de rose, terrains, pierres précieuses, les trafics de matières premières se sont multipliés durant cette période de Transition.
    Rien que dans le sud de Madagascar, des centaines de kilos d’or sont exportées annuellement vers l’étranger. Louisette Raharimalala, du parti Mavana, affirme que l’or est abondant dans cette partie de l’Île mais malheureusement, ce métal précieux est exploité illicitement. « Une entreprise étrangère implantée dans le sud a exploité 50 kg d’or au mois d’octobre dernier. Or, la région dans laquelle cette société est implantée est pauvre et sa population vit dans la misère », a-t-elle dénoncé. Des hélicoptères et des avions privés survolent régulièrement cette zone pour exporter illicitement ce métal précieux vers l’étranger

  5. Tsy ny foza mihintsy no handahatra ny fiavian’i dada na tsia!SANATRIAVINA!
    Mba hamafiso ny finoana fa aza mety lemen’ny devolin’ny foza tompoko isany o!
    Tany masina io !,MANANJINA! Andriamanitra tsy adala fa mahalala ny tokony hataony izy!Mino izany aho!
    Izy no nanome aina an’i DADA !dia izy irery ihany no afaka haka azy! izy no nametraka an’i DADA hitondra
    io TANY MASINA IO t@ fomba ara-dalana ka ANDRIAMANITRA irery ihany no AFAKA HANALA azy @’
    izany toerana nametrahany azy izany,aza dia mandrebireby saim-bahoaka fa tsy mety ! »ny hamisavisana ny
    ny ratsy hono hiavian’ny SOA ».Mbola manana SAFIDY isika fa tsy tokony ho KIVY.
    Mba hamafiso ny finoana fa aza hatao » plis vava » fotsiny hoy bebeanay izay!

  6. Dada o ! midira ianao na @ fomba inona na @ fomba inona fa ny porofo dia ireny efa hitanao t@ 19/02/2011 ireny , ilay negotiation aza eritreretina intsony fa izay hidiranao aty madagasikara no ataovy maty paika tsara : Bienvenue notre president Marc Ravalomanana , ataovy henon’ny vahoaka fotsiny hoe : ary ianao dia asa angamba !

  7. tsy mahatoky ireto vahoaka aho hiaro anao an’Atoa Ra8.
    raha vao mahita maramila sy basy ireo dia avelany eo ianao tompoko.
    Aza mody aty fa efa miha zatra ny fahoriana eto.
    ataovy izay hiadananao any amin’izay rehatra misy anao fa olom-banona ianao, mahay miady ho an’ny fahamarinana ary mahay miasa.
    Eto kosa anefa tsy toy izany, ary vao maika tena lasa maloto saina tanteraka daholo na ireo izay efa mba nodiovinao aza nandridra ny taona naha filoha anao.
    All the best Atoa Ra8 and thank you

  8. Ny vahaolana tsotra sy mahomby dia ny famongorna ireo rehetra izay nahatonga izao crise izao fa tsy ny vahoaka akory no hifamono sanatria!
    Isika rehetra mahalala azy rehetra ireny ka dia izay no fomba hamaizana ny mpanao ratsy eto.Ho hitany eo raha maharo azy tokoa ireto milisiny.

  9. aiza re izy izany ry mpitolona,
    iza amin’ny tsirairay, ary iza teo amin’ny mpiara monina amintsika no nandeha teny amin’ny 13 mai ka nanampy an’i joely sy ndefo hanongam-mpanjakana ? maromaro ihany mantsy izy ireny fa toa nodiana tsy hita hatramin’izao ?
    eo aloha no tokony nanombohana azy hatrizay 27 volana izay.
    saingy Indrisy, ny omaly tsy tsaroana hoy ra-malagasy.
    Iza no hino ireo vahoaka ireo ? Izay tonga rehetra hajedaka fa tsy fantatra hoe maninona.
    Dia inona marina aloha no naharatsy ny fitondran’i Atoa Ra8 ? tsy fantatra ihany koa hatramin’izao. saingy aleho misahirana manala ny mpanongam-panjakana indray.
    Tsy fantatra be niany fa ny mpitondra toa baroa ary ny entina koa toa mikitohatoha.

  10. Na iza hiteny na iza hiteny ; modia ianao izay ihany no vahaolana raha tianao ny tanindrazanao fa raha mbola misy 3 mois izao dia tsy hisy intsony fa ho lany taranaka ny : bois de rose , vatosoa ny volamena sy ny sisa dia @zay fotoana izay dia tsy ho tianao intsony ny tanindrazanao fa potika no masiso no lasa fanjakan’ny baroa (sao hanenenana e)@zay koa dia hita eo ny Malgacho-Malgache

  11. aza forcé-na hody izany izy fa fandrika izany e !
    izy irery no malagasy mendrika dia tiananreo rehetra hajedaka.
    tsy misy na iray aza hanavotra azy eo, olona kabosy daholo, be vava fotsiny tssss!!!

  12. O ry Elas a, maninona moa no eto ianoa no mandresy lahatra anay hoe tsy tokony hiverina i Dada ,
    Izy aza efa mamerimberina, miteny avec conviction fa hoe tsy maintsy hiverina , efa ho isan ‘andro
    Tokony any amin i Dada izany no alefanao ny fandresen dahatra rehetra, azavainao azy tsara ny hevitrao.

    Ny vahoaka malagasy no mitaky ny fiverenany

    Ny fomba ahatongavany , ny sécûrité -ny dia mino isika rehetra fa tsy ho lazainy eto. Olondehibe izy , mahay izay ataony, aminy maha Filohampirenena azy.

  13. Ce n’est pas le retour ou non de SEM Ravalomanana qui m’inquiète le plus. C’est l’avenir même de ce pays, l’avenir de ce « truc » que nous appelons Madagasikara et Tanindrazana…

  14. alefaso aloha ny RODOBE vao mahatoky marina fa hiaro an’i Atoa Ra8 ny vahoaka rehetra tsy foza e!!
    tsy hita be niany fa toa ny malagasy ihany anie no nanongana azy teo e!!
    marina fa ny avenir n’ity tanàna ity mihitsy no maizina, satria izay tadiav’ilay vahoaka tsy mazava :
    mifidy Ra8 izy dia tsy tiany, mampiany i dj dia io eo kanefa toa aloa koa ,
    mitady inona re-olo ô!!!!

  15. Vahoaka voakarama sy voafahan-dalitra no nanongana azy,vahoaka voavidin’
    ny vahiny fa raha ny tena Malagasy tsy ahavita habibiaba toy ireny fa VAHINY!
    no nanoro sy nanakarama,firifiry ny hetsika teto mbola tsy nisy sahy NANDORO io RADIO MADAGASCAR
    io raha tsy ny foza orana mpanomposampy,ka VAHINY no NANONGANA an’i dada fa tsy ny MALAGASY.
    Ny GASY natao fitaovana fotsiny TOMPOKO o! aoka hazava ny resaka!HANONTANIO izy ireo izay mbola
    tsy nananton-tena, raha araka ny sitrapony izao zava-miseho izao?????raha naniry izao ny GASY izay teny
    @ 13may ireny na ireo orange????Teti-dratsin’ny vahiny izao! ka soa lavo ahay hamindra na dia efa TARA aza!
    Atao ahoana fa samy mizaka ny vokany izao na ny nanao na ny tsy nanao!!

  16. Mahagaga indray izany eritreritr’i Elas izany! Toa mamoaka mampiditra dia tsy hay intsony!
    Aza asiana ahiahy izy io ry Elas a, fa na ianao miaraka aminay mitolona, na aza miteniteny foana, fa aminay dia tsotra: VONONA IZAHAY HIARO AZY RAHA TONGA ETO IZY! Inona ohatra no nataon’ireo FATn’alika tamin’ny 19 febroary raha vao nandre hoe hiverina i Dada?… Dia ireny aza olona eto Tanà fotsiny, ka mainka izany fa raha tonga ny any amin’ny Faritra? Sa ho tifiriny daholo ireny?

  17. Mandrangitra ny Mpiaro ny ara-dalàna i Elas rahatoa ka tsy azonareo ê !
    Fanontaniana an-kolaka no apetrany ! Vonona ny hiaro an’ny Président Ravalomanana mihintsy ve ianareo ? Izay ny fanontaniana !
    Ny zavatra hita sy tsapa atramin’izao, dia voalohany, TOA tsy misy mpitarika intsony ny tolona !
    Faharoa, eo anatrehan’izao HALATRA, FAMPIOROHOROANA, FANITSAKITSAHANA NY ZO-N’NY VAHOAKA MALAGASY IZAO, TSY MISY OLONA NA IRAY AZA TENA VONONA HITARIKA NY OLONA ANAO RODOBE, HO FANEHOANA NY TSY FANKASITRAHANA !!

    TENA RODOBE FA TSY « FIHAONAMBE » !!!!! TSY VITAN’NY HOE VAVAKA SY FANGATAHANA AN’ANDRIAMANITRA IZAY SITRAM-PONY IO RAHARAHA IO !!

    Tokony esorina avy tao an-tsaina ilay hoe  » Izay no lahatra, izay mahasoa ataon’Andriamanitra » !! Tsy hiala eo ireo, rahatoa ka Andriamanitra no andrasana !

  18. Ziry Onésime,
    Ireo fanontaniana roa, napetrakao farany ireo no andrasan’i Elas sy ny maro HATRY NY ELA !!
    Tsy miandry ny fiverenany vao manao TENA RODOBE !!!!

  19. C’est simple …Si le Président ne pouvait pas revenir pour les Elections … il faudrait lui trouver quelqu’un pour le représenter …

    Acceptons ces Elections qui pourraient nous permettre de nous débarrasser enfin et légalement de TGV et de sa Clique … et permettre le retour du Président M. Ravalomanana dans la Vie politique Malgache …

    et Pourquoi pas comme Chef du nouveau Gouvernement d’Union Nationale …

    ( Bien sûr …il sera necessaire que la Communauté internationale en controle le bon déroulement afin d’ eviter les fraudes …)

  20. Un vrai mpitolona ne révèlera jamaisici les dessus et les dessous du retour du Président RAVALOMANANA.De ttes manières, qd on veut gagner, on ne dévoile pas à l’ ennemi son plan de bataille

    Il est faux de dire que hoe tsy misy mpitarika intsony ny tolona, faux et archifaux! hoe lny vahoaka tsy maharo ny president etc… plein de choses négatives sur le tolona
    attendez et vous verrez bien.

    SI vous prêchez le faux pour avoir le vrai, ça fait un peu « foza qui vient aux renseignements « 

  21. « C’est simple…Si le Président ne pouvait pas revenir pour les Elections…il faudrait lui trouver quelqu’un pour le représenter… »
    La France, ainsi que les foza et LEURS COMMANDITAIRES n’attendent, n’espèrent, ne VEULENT que cela ; la non-participation du Président est pour eux plus qu’une victoire !!
    Ce serait une défaite et une injustice grave pour le peuple, et la mort de ce que l’on tient encore à appeler DEMOCRATIE !
    zora, les questionnements d’Elas sont assez légitimes, vu l’attitude du PEUPLE et non pas uniquement des mpitolona !!
    Ce ne sont plus deux voire dix gouttes qui ont fait déborder le vase, mais des milliers de litres d’eau ; d’autant plus que l’ensemble de la Communauté internationale, n’arrête pas de lui donner raison à ce PEUPLE !!
    Aussi, je reviens à ce qu’il avait écrit Ziry Onésime  » Sa ho tifirina daholo ireny ? »

  22. Raha mahatsikaritra isika dia saika isan’andro izao aho mitalaho amintsika ny tokony hanaovana io rodobe io, mba valio aho tompoko, fa inona foana no andrasana e! sa ve sanatria mety amintsika izao fahoriana izao? sa ve efa tafiditra any anaty rà-ntsika mihitsy ilay toloram-potsiny? Ny communauté internationale anie efa mamporisika antsika ankolaka e! tsy mivantana ny fiteniny fa fiteny diplomatika, ka aza manatena rey olona fa ny hafa izay tsy malagasy, tsy tompon’ny tanindrazantsika no hanavotra ity firenena ity a! atoandro fitery ronono eto ka ilaozan’ny omby mihahaka. sa ve efa voaozona ny malagasy? misy fahamarinanay betsaka ny an’i elas fa aza manome tsiny be fahatany.

  23. Peut-être que la raison pour laquelle le peuple ne s’est pas encore soulevé en masse, c’est parce que la majorité du peuple n’est pas prêt à s’attirer plus d’ennuis encore en défendant Ravalomanana? Ce qui voudrait dire que le fameux soutien populaire n’est pas aussi large ni aussi solide que certains aimeraient le faire croire.

  24. Les  » foza  » ne cachent pas leur plan de bataille … ils veulent organiser ces Elections coute que coute , certainement avec l’Appui financier du Gouvernement Français …
    Et d’autre part interdire par tous les moyens le Retour du Président M. Ravalomanana …
    ce n’est un secret pour personne …

    Il nous faut trouver une Parade ,c’est le sujet proposé ,et c’était tout ce que je voulais proposer …tes commentaires ne sont pas très gentils zora … je fais vraiment tout ce que je peux …quant à garder nos plans secrets … ?? ca me parait bien inutile … alors autant jouer carte sur table … Les  » Foza  » ne me font pas peur , pas plus que les Français d’ailleurs …

  25. Par contre je pense que le fameux soutien populaire n’est pas aussi large ni aussi solide parce tout simplement …Les Malgaches dans leur ensemble doutent de plus en plus du retour du Président M. Ravalomanana …

    Et vous savez très bien … que sans Leader , sans la Tête … la population a du mal à suivre …

  26. misaotra an’i KitanaManandrambo sy Ziry Onésime, mandalina fa tsy maka an-tendrony.
    Tsy mora ny mamintina an-tsoratra izay tiana ho lazaina.
    Misy milaza fa tsy misy ny mpitarika kanefa etsy sy eroa mitovy ny tanjona dia « RODOBE ».
    Dia inona no tsy maha tanteraka izany?
    Efa mazava tsara fa ny malagasy no tokony hiady fa tsy ny CI, na UE, na SADC, sns.
    Ireo vondrona ireo dia efa observateurs fotsiny ary efa manome feu vert (indirectement)ny vahoaka hiady satria efa ok ireo fa sans kalité, mpanongam-panjakana, crise mamaivay.
    Dia miandry ka miandry, miandry inona hono Ra-malagasy ?
    Ny manière de désobéissance civile be dia be fa rehefa tsy miaraka mirona dia tsy misy dikany amin’ny fatin’alika.
    Le retour de Ra8 C’est la loi du tout ou rien ou une affaire de masse en grand nombre.
    Vita koa ny ahy izay fa za koa toa leo.

  27. Tsy mahita Parade afa-tsy RODOBE aho ary tsy hoe faly ny mamerimberina fa io ihany aloha no vahaolana.Ary raha mbola manohana an’ny HAT i reny malala dia miangavy antsika tsy hividy ny vokatra io firenena io indrindra fa ny solika fa raha tsy izany tsy tonga saina ireo.Miala tsiny raha mbola mamerina an’izany satria andohalika ny ranom-bary.

  28. Raha tsy eo mihintsy Dada tsy ampy conviction isika jereo fotsiny ireny teny Ivato ireny @ emoreg raha misy olona 500 000 milahatra dia tsy afaka manao n’inona n’inona ry zareo fa mitazana fotsiny i Gal Baomba irery angamba no sahy !
    io izany ny nombre henjehina dia vita ny tolona

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *