Exclusion sur toutes les formes, les foza veulent tout contrôler

Devant ces différentes formes d'exclusion, la troïka reste muette
Devant ces différentes formes d'exclusion, la troïka reste muette

Les entités politiques ont chacune présenté au moins 3 candidats au poste de premier ministre de la transition. De nombreux politiciens veulent avoir ce titre et pourtant un seul et unique candidat sera nommé. Et là encore la décision finale appartient à Rajoelina. Déjà nous ne voulions plus de cet homme mais de là à le laisser décider de qui est premier ministrable est trop énervant. D’ailleurs, récemment nous avons constaté que certains candidats ont été exclus si l’on ne cite que du candidat de l’Arema, le Professeur Alain Tehindrazanarivelo.

Ce dernier dénonce l’exclusion, de plus, il a été exclu après la cérémonie de présentation officielle des candidats au Paon d’or Ivato. Rappelons qu’il est coprésident de Nouvelle alliance pour le changement démocratique (NACD) avec Professeur Jean Jules Harijaona. Ils ont organisé un point de presse pour dénoncer les manœuvres de certains proches de Rajoelina qui visent à écarter le Professeur Alain Tehindrazanarivelo de candidats au premier ministre. Ce n’est plus très surprenant de la part de ces foza, c’est vraiment dans leur habitude.

D’ailleurs, Camille Vital, lui aussi, dénonce l’exclusion selon laquelle les membres des forces armées ne peuvent en aucun cas se porter candidat au poste de premier ministre. De son côté, la mouvance Ravalomanana a pu présenter trois candidats comme prévu mais ce qui nous inquiète c’est que le président Marc Ravalomanana soit exclu de la vie politique malgache. On sait pertinemment que les foza font tout ce qui leur sont possible pour l’écarter. Ce qui est étonnant dans tous ceci, c’est que la troïka reste sourde-muette.

24 pensées sur “Exclusion sur toutes les formes, les foza veulent tout contrôler”

  1. Atsangano Ny Conseil National de Transition !


    Raha ny marina dia tokony ho foana tanteraka ireto CST sy CENI najoron’i TGV ireto aloha e !
    Raha mbola eo ireo dia hanao izao loha jiolahimboto izao foana i TGV, satria ireo no manohana azy !
    Ny Conseil National izay TOKONY ho ajoro mihitsy no misolo izay HAT eo amin’izao fotoana sy izay METY HO AVY EO !
    Ny Conseil National dia miforona avy amin’ny Vondrona : TIM sy izay manohana azy – Zafy sy izay manohana azy – Ratsiraka sy izay manohana azy, ary ireo Vondrona antsoina hoe GAS ( Groupement des autres sensibilités).
    Mety ho azo atao koa ny HITARIHIN’I : RAVALOMANANA – ZAFY – RATSIRAKA ity Conseil National de Transition ity.
    Raha olona roa na telo isaky ireo Vondrona ireo dia efa mavesatra ihany, fa kosa, efa manan-danja mihitsy hisaina izay ho halehan’ny Firenena atsy ho atsy.

    Ny Conseil National de Transition dia mamorona Commissions toy :
    – Ny Commission de Securité Nationale
    – Commission Economique
    – Commission Sociale
    – Commission Education et Sante
    – Commission pour l’Unite Nationale
    – Commission Justice
    – Commission Relations avec l’Exterieur
    – Commission Information et Culture
    – Commission fanajariana ny Tany
    – Commission electorale en vue de la Presidentielle.

    Ireo asa ireo dia voatery ho hatrehin’izay voatendry ho PM eo anefa raha jerena ny Firenena amin’izao fotoana izao dia feno lahara-pahamehana, ary tsy ho araka izay mety ho PM eo izany, fa hiteraka olana fotsiny, ka manjara miterak fizarazaram-bazan eo Amin’ny Firenena.

    Mazava ho azy fa izay olona atolotry ny Vondrona tsirairay avy dia TOKONY ho olona mba manam-pahaizana mendrika sy atonona amin’izay asa omena azy !


    Ary araka ny efa voalaza etsy ambony, dia…. tsy misy hilàna azy intsony Rajoelina sy ireo mpanohana azy. Ka ny mety aminy dia ny MIALA LAVITRY NY FITONDRAM-PANJAKANA

    Fomba HAINGANA SY TSOTRA izay mba tsy hahita intsony ity DJ ity.
    Fomba haingana sy Tsotra ihany koa, mba tsy hanekena intsony ny fanakorontanana ataon’ny Mpanjanaka sy DJ.
    Raha mbola mitohy izao fanetre-tena sy fandeferana ary firaharahàna miaraka aminy aseho azy izao, dia mbola ho ela isika vao ho afaka aminy sy ny vozongo.


    Ny anjara raisin’izay mety Ho fidiana PM amin’izay dia Mpandrindra ny asa tanterahin’ireo Commissions ireo mandra-pahatongan’ny Presidentielle.


    Ary farany dia farany, tsy afaka ny tsy hiteraka FILAMINANA eo amin’ny Firenena io Conseil National io raha mitsangana.

    Raha fitinina dia izay no mba hevitro.

    FANAMPIANA KELY :

    IL n’est pas question que ce soit le PHAT qui essaie de monter ce Conseil National de Transition.

    Tsy maintsy ny vondrona voalaza etsy ambony no manangana azy.

  2. Comme pendant ces trente mois et lus de pouvoir dde facto ,les putchistes ont tout fait pour avoit tout.
    Dans la cage dorée où ils ont été enfermés ,ils ont pu contrôler le Pays et bloquer tous les roages de a vie publique avec toutes les conséquences désastreuses pour les Malgaches..
    La SADC a pu détecté les jeux parallèles des mozabiqiens , faisant partie de la Médiation , déendant du Groupe deInternational de Contact , ces gens ont accepté de travailler avec les autorités françaises contre les intérêts de Madagascar , que le GIC a eu comme mission de défendre..!
    L’équipe de médiation a été remplacée par la TROIKA dirigée par e Président JACOB ZUM , Président de la République Sud Africaine..
    Sachant que des éléments des forces armées malgaches ont été conseillées , commandées par et obéies sans scrupule aux  » actions françaises  » à Madagascar.

    Les mozambiquiens , trahissant la SADC en se compomettant avec les autorités françaises , qui cherchent à faire capoter toute aide en faveur des Malggaches , avec les aides éhontées des éléments des fprces armées malgache nt réussi pendant presque deux ans à mener la SADC en bâteau..
    Ce n’est qu’avant la réunion de SAINDTON que le pot aux roses a été débusqué par le Président RAVALOMANANA MARC , qui a constaté que que les amendements qu’il a éxigés à chissano de transmettre au Sommet de la SADC..A l’issue du Sommet , aucune mention des amendements du Président RAVALOMANANA MARC que le président du GIC a dû
    exposer au Sommet..!
    Réclamation énergique du Président RAVALOMANANA MARC , explication maldroite de chissano..et envoi des amendements au Conseil de Paix et de Justice / UA pour exament et insertion à la feuille de route , devenie feuille de route de SAINDTON , qui fait foi actuellement et dnt la mise en oeuvre vient d’être signée avec comme :
    –la TROIKA seule suit le processus de la feuille de route
    –une délégation militaire est adjointe à la Troika dans sa mission.

    LA DELEGATION MILITAIRE DE LA SADC A DICTE LES ORDRS DE LA SADC AUX FORCES ARMEES MALGACHES DONT LES ROLE ES DE DEFENDRE LE PAYS ET LA POPULATION..
    IL LEUR EST INTERDIT COMME LEUR STATUT L’INDIQUE DE FAIRE DE LA POLITIQUE DURANT LEUR PERIODE D’ACTIVITE !

    RAJOELINA SEPARE DE SES  » INSTRUMENTS D’INTIMIDATION ,DE PRESSION , ET COUPE DE SES RELATONS TRAITRESSES MOZAMBIQIENNES , SE TROUVE ACCULE AVEC COMME SEUL CONSEILLE ET RELAI AVEC SES AMIS ETRANGERS , TSIRAHONANA LE ZIRIDIKA..
    LES DISPOSITIONS DE LA FEUILLE DE ROUTE SONT CONTRAIGNATES POUR CE RAT EN BOITE , QUI CROIT TOUJOURS ET ENCORE POUVOIR NUIRE..!
    NE LUI REVIENT PAS DE CHOISIR LE PREMIER MINISTE § ce choix echoue a la troika , qui le choix une fois effectue DOIT ËTRE SOUMIS AUX CHEFS DE FILE DES TROIS MOUVANCES QUI DICTENT A RAJOELINA DE  » NOMMER  » LE PREMIER MINISTRE QU’ILS ONT ADOUBE §
    AINSI LE PREMIER MINISTRE N ‘ A AUCUNE RELATION NI DEPENDANCE AVEC LE
    CHEF DE LA TRANSITION !

    MAIS LA FEUILLE DE ROUTE DE SAINDTON OFFRE DE NOMBEUSES DISPOSITIONS A LA TROIKA D ‘ IMPOSER A RAJOELINA UNE TRANSITION SANS RAJOELINA QUI , PAR AILLEURS , PEUT ET DOIT ETRE POURSUIVI PAR LES MALGACHES POUR LES CRIMES ET DELITS QU’IL A PERPETRES..!

    D ‘ AUTANT PLUS , EN REFUSANT DE SIGNER LA NOMINATION DU PREMIER MINISTRE IL IL SE METTRA DEVANT LE FAIT ACCOMPLI :IL REFUSE DE SIGNER LE SEUL ACTE QUE LA FEUILLE DE ROUTE LUI ASSIGNE..CE REFUS VAUT ACTE DE RENIEMENT E SA SIGNATURE DE LA FEUILLE DE ROUTE , ce qui veut dire et signifie que la SADC N ‘ A PLUS RIEN A VOIR AVEC RAJOELINA…IL ST LIBRE VIS A VIS DE LA SADC , DONC LA JUSTICE PEUT SAISIR RAJOELINA ET L’INCULPER ET REONDRE DE SES CRIMES ET DELITS !

    CE NE SERA QUE SIMPLE JUSTICE !
    ET CE SERA UNE GRANDE VICTOIRE DE LA MORALE POPULAIRE POUR LES MALGACHES !

    ITION §
    si rajoelia refusait de nommer ce premier ministre choisi par la troika , avalisé par les TROIS MOUVANCES , il n’aurait d’ aute disposition à lui favorable dans la feuille de route de saindton …§
    mais

  3. TGV nomme mais ce sont les trois mouvances qui choisissent car Marius Fransman le vice-ministre sud-africain a rappelé à Rajoelina que le premier ministre nommé doit être accepté par l’opposition.
    Par ailleurs, je réitère mon soutien à la proposition de Njara.

  4. hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tonga ndray aloha i Cdt massoud hihomehy an’ireto taranak’i rainivoanjo.

    Andehana ndray aloha atero any @ troika ireo soso-kevitra ireo, fa ampiharin-tsika ao @ repoblikan’ny kaboné magro!

    zefa, jamba, rainivoanjo no filoha hitantana ny repoblikan’ny kaboné magro hahahaha!!!!!!!!!!!
    I tavatsôvaly no atao PM ao an-kaboné. maka sary antsaina ireto manam-pahefana ao @ repoblikan’ny kaboné magro ah de vizany fihomezana legône a! HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

  5. Efa zatra mpisandoka ireny fa aza hatao mahagaga e! izay no hinanany sy hamahanany ny
    ankohonany, HALAHELOM-BAHOAKA sy halatra ary fandrobana, avelao hivovo eo fa efa ho
    tapaka ny tendany .Tsy hitoy foana akory ny ho azo.Tsy maintsy mbola hitraka GASIKARA e! isika tsy naman’izay mihemotrA.

  6. Nous constatons que les pro-TGV et HAT n’ont pas des arguments valables pour défendre leurs idées et leurs agissements. Exemple type les dénigrements et les comportements voyous de cette personne qui se cache derrière le pseudo Cdt Massoud.Le Cdt Massoud fait parti des grand hommes comme CHe,Indira Gandhi, Nelson Mandela,Thomas Sankara, Ratsimandrava,…ceux qui ont lutté pour l’indépendance de leur pays vis à vis de la colonisation et surtout de la néo-colonisation et de la FRANCAFRIQUE.
    andry ne fait que traîner les échéances car la fin est proche, comme les comportements d’un ado qui cache ses mauvaises notes à ses parents et qui ne veut pas les montrer qu’au dernier moment, car il sait bien q’un jour il faudra les montrer.Il peut tourner en rond en faisant des gesticulations, des blablas, des coms ;mais en faisant tout ça il devient de plus en plus RIDICULE vis à vis des communautés internationaux et surtout vis à vis des Malgaches. il n’est plus crédible , il est incompétent!
    Tot ou tard il y aura un PM issu des 3 mouvances ,car il a signé la feuille de route et La SADC et UA ont leurs représentants à Mada et juste à quelques km d’Ambohitsirohitra.
    Pour nous les Malgaches c’est de tenir bon car la FIN EST PROCHE!!!
    NDAO ,ARY MINOA FOTSINY IHANY!!

  7. Mbola mahery noho i francis turbo sy fou hehy aloha ireto taranak’i rainivoanjo reto raha ampihomeh e!

    ANDRY NE FAIT QUE TRAÎNER LES ECHEANCES CAR LA FIN EST PROCHE hono! hahahahaha!!!!!!!!!!!!!

    Hita mihintsy nareo ry taranak’i rainivoanjo hoe, mitsongolika ôtran’ny ramanavy matory, mijery ny fandehan’ny raharaham-pirenena. ka manjary mahita fahitana mampihomehy fôna.

    Ny pseudo n’i Cdt Massoud no mba tenenina sy hialonan’iretsy kambotin’i rainivoanjo fa ny azy menakavy tsy hitany.

    Mafy ihany zany hoe very seza sy fihinanana, i rainivoanjo moa tsy nanao veloma an’ireto kamboty navelany talohan’ny nitsoahany tany sudafrika ka tena mampidelire ireto kambotiny a ???

  8. Ary efa ao anatin’ny fampitrakana an’i GASIKARA mintsy zao ny Filoha hajaina Andry Nirina RAJOELINA fa aza matahotra ianareo taranak’i rainivoanjo.

  9. Aujourd’hui,Tananews:Paris Moulin Folies:Mialy,la folle, s’est offerte une scéance de Folies à 1000000 fmg l’entrée.Il y a tout de même d’autres curiosités à voir à Paris qui sont plus instructives mais quand on est inculte et mondain, en voulant être épicurien, on est esclave de son ignorance.Comme ça , elle pourra le raconter à ses enfants.

  10. Rectif:le french cancan a eu lieu à Tana.C’est encore pire que je croyais.On apprend tous les vices de l’occident.Quand est ce qu’on batira un grand centre culturel public où on apprend les langues étrangères gratuitement et intensivement avec des matériels modernes et des profs compétents, où on apprend à émettre des bonnes réflexions, à faire des analyses d’idées et à construire méthodologiquement des raisonnements pour former des citoyens responsables et éduqués sans forcément par le bac?

  11. Mitraka makaiza i Gasikara? jereo ny rapport n’ny O C D E mikasika an’i Madagasikara nandritra ny nitondran’i Pdt Marc Ravalomanana dia mba vakio amin’izao fotoana izao, mba aiza ny misy antsika? ka iza no mpanao hatsikana sy dondrona tsy mahay tahaka an’i dj andry? choix nao ny mbola manohana azy fa ny vahoaka tsy mila azy!!!

  12. Hono oa ry cdt Massoud,ao anatin’ny fampitrakana an’i Gasikara hoy ianao,ny filoanao hajaina,fa angaha moa mirefarefa i Gasikara no hampitrakàna ?Fa angaha moa tsy efa ho telo taona io filou anareo io no nikasa HAMPITRAKA an’i Gasikara ? Dia ahoana no nampitotongana azy indray telo taona taty aoriana ? Izany hoe,amin’ny saina tsy miangatra dia mahatsapa izany ianao fa TENA MITOTONGANA izao ny tanindrazana !

  13. antenaina a, misy lalana vita tokoa, nisy yaourt marob, magro be dia be FA betsaka ny olona novonoina, nogadraina, tany olona marobe lasan’ny tiko, radio marobe nakatona,Force I SY II,orin’asa rehetra monopolise. Tikoland, magroland.
    Aleo ny vahoaka mahantra toy izay hambaniana lava izao.

  14. Voa mafy tokoa ny Malagasy nandritry ny 3taona satria ny milaza ny tenany ho tanora dia milomano ao anatin’ny fialonana sy ny ory hava-manana… toa tsy manana ny heriny hiezaka fa hiandry tataka @ fandrobàna fananan’olona fotsiny… tsy fantatro moa raha miaina eto @ tanàna rizareo ireo na dia efa tampina t@ inn, ny masony na karazan’irony drogué irony fa raha olona normale tsara dia hahita fa miandry an-Dra8 hamerina indray ny fandrosoana efa nisy teo aloha ny Malagasy @ zao fotoana izao indrindra hatrany Ambanivohitra rehetra any.

  15. Antenaina! izy no nitraka any tao anaty daba-pako dia ny vahoaka no tereny
    hiara hitraka aminy ,ireo vahoaka naletiny anaty lalina,nopotehina sy NOROBAINA
    dia izay no nampitraka azy ,izy io lazainy io,ilay fitiavan-tena, ka eto matahotra mafy ny HIVERINA @ ilay
    toerana SAHAZA sy MENDRIKA azy ity cdt dia io miakapokapoka io,mandoto rano aty,efa voahozony hanome
    laginina koa moa toy ilay tompoiny.Tsy mahalala na mahita afa tsy ny RATSY, efa milomano @ RATSY ireny fa
    aza hamakiana loha e!

  16. Lisany taranak’i rainivoanjo lesy dia tena tsy misy maranitsaina na iray aza, (tsy misy manana fantsy ozy ny mampiady akoholahy), izay no mahatonga ahy miteny hoe mbola mahery noho i françis turbo sy fohy hehy lisany raha anao atsikana, satria mihomehy foana isak’zay mba mandalo ka mamaky ny hevitra avoakan’lisany eto. ary mbola averiko ihany hoe mitsingolika ohatrin’ny ramanavy matory lisany ka mahita fahitana mivadika ambony ambany ôtrizay.

    Dia kamo be ah hifanoratra @ lisany eto fa lisany tsy misy maranitsaina na 1 aza. fa na izany aza dia hanoratra kely ihany ah aloha mba mampitombo ny betron-doha ny lisany fa kely lôtra.

    2 taona sy tapany zao ny Filoha hajaina Andry Nirina RAJOELINA no nitondra ity firenena ity, Nihezaka tokoa izy nampitraka ny an’i malagasy izay teo ambany vahohony rainivoanjo, tsy nisy nahasahy nikofoka tokoa mantsy teto an-tanàna nandritran’ny fito taona nanjakazakan’i rainivoanjo sy ireo amboa dia mitafy lambanjanak’ondry niaraka taminy, t@ zany fotoana raha vao mitondra fanakianana na mety ahavita zavatra tsara dia nadobok’i rainivoanjo amponja, ry zefa ary mba nanandrana nidina tery @ 13 mai fa dia nanirahan’i rainivoanjo jiolahy nandaka ny voudini sy nandroba azy.
    I rainivoanjo t@ zany dia nanotany izay mafibe mihintsy.

    Nampitraka ny firenena tokoa ny Filoha hajaina RAJOELINA ,satria na dia teo aza ny fingapingana sy ny fikafika masiso nataon’i rainivoanjo izay nandanian’ity farany volabe tsy hita pesipesenina tokoa ny ahafefika an’i Filoha RAJOELINA sy ny malagasy mankamamy azy. dia mbola mahavita mampiodina ny fianan’ny malagasy 20 tapitrisa hatrany ny filoha RAJOELINA eny fa na dia tsy nisy aza ny famatsiam-bola avy @ banky iraisam-pirenena sy ny tahirim-bola iraisam-pirenena.
    Voalohany t@ tantaran’ity nosy ity izany hoe filoha nahavita nampiodina hatrany ny fianan’ny malagasy na dia tsy misy famatsiam-bola avy any ivelany aza.

    jereo itony zao ny santionany @ fahabadoan’ndry rainovoanjo mianakavy:

    (Antenaina! izy no nitraka any tao anaty daba-pako dia ny vahoaka no tereny
    hiara hitraka aminy)

    Ka tsy azoko hoe tsy tian-dry taranak’i rainivoanjo hitraka ôtranay ve ny vahoaka sa aôna???

    Nataon’i rainivoanjo tao anaty daba-pako tokoa aloha izahay t@ fotoana nanjakazakany fa @ zao fotoana izahay dia olona afaka, afaka mampiasa tranokalam-pifandraisana tsy manapetra sns… marobe (demokrasia), ny Filoha hajaina RAJOELINA no nanafaka sy nampitraka anay.
    Dia mitonia tsara ry taranak’i rainivoanjo sao hoe miakatra tension eo ndray e!

  17. cdt Nampitraka ny foza @ HALATRA i domelina fa nanoaka ny vahoaka anaty MALOTO.
    Ny fanaovana sorona sy fandrobana ny GASY iray RA aminareo no HITRAKANAREO
    dia mba mety ve izany ???nitsikafona tsara t@ TV hitan’izao tontolo izao ny asa MALOTONAREO
    k’aiza no tsy lazaiko FAKO no mba miseho ho mpitondra a? ary tsy voavidin’i la frantsa intsony ny tv frantsay a!!taloha lainga no
    mba hafafy eo ,izao efa tena mivoatra be!!mahavelombolo!!!
    Raha ny fomba fanoratro indray no tsongoloanao dia hoy aho hoe: »mihinam-bary aza misy LAOKA( latsaka) ». izaho koa tsy mpampianatra
    ka tsy ho diso tsipelina,rehefa tafitako izay tiako hampitaina dia efa ampy ahy izay,tsy dia manome laginina olona loatra.Ary aza miantsy ady
    lava eto ry foza fa maha be FAHOTANA a!’ndana hialao any fa maimbo e!MANALABARAKA ny GASY fotsiny ,efa viravirain’i arte notsikefoniny
    mihintsy fa mba MATSINTSIANA @ izay.

  18. averiko ihany fa manao hatsikana ihany no hainy lisany rainivoanjo mianakavy, bandy dombo daholo laisany ao!
    Atambaro anie ny mba hevitr’lisany hatrery aloha ka hatreto, fa de hatsikana ranoray!
    Tsy mahagaga lisany raha resy, jereo fa ny voambolana fampiasan’i Cdt massoud no mba hindram-lisany,tsy fantatr’lisany nga fa i Cdt massoud ad v an lisany??? arak’le voasoratro hoe lisany oà bandy dombo jiaby ka tsy mahagaga,
    Ary averimberiko fôna hoe tandremo ndray miakatra tension refa avy mamaky ny hafatr’i Cdt ka hitombo ndray ny kamboty sy ny mananotena ao ankaboné magro.


  19. Aza mba tarik’i Jean Eugne Voninahitsy ihany, fa tena ambany saina no manao fisainana « Mpangery an-joro ».
    Ny hainy dia ny mamerina tsy an-kijanona ny faritry ny fahaizany :

    Miseho azy ho zavatra toy ny sakany ihany ! fa sakan’inona moa ?!

  20. cdt massoud a. tsy manan-kevitra izany ireo fa mivavaka amin’ny dadany, ka na hitan’izao aza ny fahotana mahafaty nataon’ny ra8 dia minia tsy jerena fa satria hivavahana.

  21. Njara

    28 octobre 2011 à 10 h 25 min

    COMMENT SE DEBARASSER DEFINITIVEMENT de la HAT:

    Puisque la HAT, et le PHAT sont ILLEGAUX et ILLEGITIMES !

    Pourquoi les Mouvances acceptent encore que Rajoelina fasse la Nomination du PM ?

    Si Rajoelina se permet de Nommer le PM, c’est que lenouveau PM ainsi nommé sera egalement ILLEGAL ET ILLEGITIME.

    Autrement dit, d’ores et déjà, les mouvances n’ont qu’à choisir le PM en question, sans chercher l’aval du PHAT actuel.

    Ces mouvances qui nomment le nouveau PM se constituera en tant que CONSEIL National de Transition et MET en place les Commissions ci dessus citées.

    C’est ainsi que Rajoelina pourra SE RANGER d’une maniere le plus consensuellement possible, democratique, ET…..sans violence. 🙂

    Vos avis svp !!! merci !

  22. Kabarin’Andriamatoa RAJOELINA Andry
    Filohan’ny Fahefana Avon’ny Tetezamita
    Repoblikan’ny Madagasikara
    Zoma faha 28 Oktobra 2011
    Ry Malagasy Mpiray Tanindrazana manerana ny Nosy,
    Excellence Monsieur le Vice Ministre des Relations Internationales et de la Coopération
    de la République Sud Africaine, Président du Comité Ministériel de la Troïka,
    Mesdames et Messieurs les membres de la TROIKA,
    Excellence Mesdames et Messieurs les Représentants du Corps diplomatique et des Organismes Spécialisés,
    Ianareo Vondrona Pôlitika,
    Tompokolahy sy Tompokovavy!
    Ao anatin’ny fanatanterahana tanteraka ny tondrozotra isika ankehitriny, àry ho fanajana ny fifanarahana ao anatin’ny “Drafitra Fampiharana” ny Tondrozotra, dia androany faha-28 Oktobra 2011, no ampahafantarina antsika ny « Praiminisitra Ifanarahana » hitantana ny Governementa Tetezamitan’ny Firaisam-pirenena.
    Na inona na inona hevitra pôlitika ananan’ny tsirairay, na vondrona pôlitika, na firehana pôlitika misy ny tsirairay, tokony ho iray ihany ny tanjona, dia ny hanavotra ny Firenena amin’ny alalan’ny famahana izao krizy pôlitika lalovany izao ; ary ny fitiavan-tanindrazana no tokony hibaiko ny rehetra amin’izany.
    Tokony hatsahatra ny fifankahalàna sy ny fifanenjehana satria tsy mampandroso izany, fa vao maika aza mampihemotra. Ny ho avin’ny Vahoaka Malagasy sy i Madagasikara no tsy maintsy sy tokony ho banjinina hatrany.
    Tompokolahy sy Tompokovavy,
    Raha nandray ireo olona kandidà, natolotr’ireo Vondrona Pôlitika ny tenako, ka nifampidinika sy nitapatapak’ahitra tamin’izy rehetra ireo, dia tsapako nandritra ireo fihaonana rehetra izay natao, fa feno fahavononana avokoa izy rehetra tsy misy ankanavaka.
    Eto aho dia misaotra manokana anareo 15 mianadahy mianaka, satria tao anatin’ny firahalahiana tokoa ny dinika sy ny resaka rehetra natao.
    Tsy mora ny safidy satria entitra ny fepetra sy ny ho takiana àry ny miandry an’izany “Praiminisitra Ifanarahana” izany. Maro koa ny adidy andrasantsika aminy. Olona azo ametrahana fitokisana ary hitondra ity Tetezamita ity hatramin’ny farany no ilaina, satria misy tanjona mazava kendrena ary fanamby lehibe ho tratrarina, ao anatin’izao Tetezamita izao.
    15 ianareo no natolotra, iray ihany anefa no ho tendrena. Nefa moa tsy maintsy atao ny safidy, satria tsy maintsy mandroso ny Firenena. Ary ny fanapahan-kevitra dia tsy maintsy raisina am-pahendrena. Koa dia am-pifaliana no anambarana amintsika Vahoaka Malagasy manerana ny Nosy fa ny “Praiminisitra Ifanarahana” izay hitarika ny Governemantan’ny Firaisam-pirenena dia :
    Atoa Omer Beriziky
    Ry Malagasy Namako,
    Atoa Omer Beriziky izany no Praiminisitra ametrahantsika ny fitokisana feno, satria mino sy matoky isika fa olona matahotra an’Andriamanitra ary tia Tanindrazana marina izy! Izy koa izany no Praimisitra hitondra antsika ho any amin’ny Fifidianana.
    Isan’ny fanamby lehibe izay ho hatrehany ihany koa, ny fanamaivanana ny fahasahiranam-bahoaka sy ny fandriampahalemana, ary ny famerenana ny fitokisan’ireo Mpamatsy vola hanampy ny Firenena Malagasy, mandritra ity Tetezamita ity.
    Koa mitso-drano azy isika hahaleo hahalasana, ka hanatontosany an-tsakany sy an-davany, ny adidy mavesatra, izay hiantsorohany manomboka androany!
    Mitaky fitoniana izao dingana farany hamaranana izao Tetezamita izao ka tsy ekena intsony ny fanakorontanana amin’ny endriny samihafa.
    Mino sy manantena ny tenako fa ao anatin’ny “Filaminana” no hametrahan’ny Malagasy ireo rafitra rehetra ho fidim-bahoaka ato anatin’ny Repoblika Faha Efatra!
    Eto am-pamaranana dia tsy hay ny tsy hisaotra manokana ireo delegasiona iraky ny Troika, tamin’ny fanohanana ny Firenena Malagasy, amin’ny fitadiavana ny hevitra rehetra sy ny làlana hivoahana amin’izao krizy pôlitika izao, ka hampiharana ny Tondrozotra izay nifanarahana ; fa indrindra moa ny fandavan-tenan’izy ireo tonga eto Madagasikara, manatrika izao fotoana lehibe izao.
    “Ho Tanteraka anie ny sitrapon’Andriamanitra”!
    « Masina ny Tanindrazana » !
    Misaotra Tompokolahy – Mankasitraka Tompokovavy !

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *