Ensemble contre Rajoelina et le gouvernement dit « consensus »

Il était bien temps de se lever pour changer l'avenir
Il était bien temps de se lever pour changer l'avenir

Certaines entités politiques ont approuvé le gouvernement Beriziky et ont même accepté de l’intégrer. Un ministère leur est attribué et elles acceptent de se soumettre à Rajoelina. Heureusement, certains politiciens ont encore leur fierté et décident de s’unir pour contester ce soit disant « gouvernement de consensus », mais également pour écarter Rajoelina. Les candidats de la mouvance Ravalomanana, de la mouvance Zafy et ceux du Monima ont renoncé aux ministères que Beriziky et Rajoelina leur ont attribués.

C’est pour cela que la « photo de famille » des ministres nommés ne s’est pas faite aujourd’hui. Nous sommes aujourd’hui très optimistes, car si nous continuons ce chemin là, la victoire n’en sera que plus glorieuse. Tous les exilés politiques pourront revenir au pays à l’instar de Marc Ravalomanana. Cette décision de protester ensemble la formation du gouvernement de consensus est une belle étape qui pourrait nous emmener très loin.

Si les choses évoluent, les protestations s’étendront dans tout le reste du pays. Si tout se déroule bien à Antananarivo et si on parvient à réunir tout le monde, nous serviront de modèle aux autres régions. Mais par contre si on décide de baisser les bras et rester dans le silence, nous vivrons encore un an dans une transition dirigée par ce prétentieux de Rajoelina. Unissons-nous, montrons comment on est fort face à une minorité.

40 pensées sur “Ensemble contre Rajoelina et le gouvernement dit « consensus »”

  1. Voici une dernières stupidités de rajoelina ( il ne voit pas de cette
    façon la situation )..
    Cette provocation traduit l’incapacité et même l’impuissance de rajoelina à faire face
    aux éxigences de la feuille de route mais en plus elle sert en même temps à rajoelina pour sauver la face..étant donné le retrécissement du pouvoir factice que lui confère lcette feuille de route..
    A voir de très près , rajoelina risque et ce poste usurpé..
    car les preuves sont flagrantes que rajoelina a servi de marionnette à ses commanditaires pour faire croire au Monde entier que les couleuvres qu’il a avalés ne
    ne sont que les éléments de son programme politique !

    La sanction qui risque dans un premier temps de lui tomber sur la tête est l’exclusion de cette feuille de route , qui n’est habilitée qu’ à résoudre les problèmes politiques générés par le coup d’état…
    Et dans un dexième temps ,une fois que rajoelina ext exclus , le temps judiciaire peut avoir lieu et ce ne sont pas les chefs d’accusation qui manquent..!
    Rajoelina sait bien que ce poste de président de la transiton lui est bénéfique et le protège des gros ennuis judiciaires qui l’attendent de pieds fermes !

    Quand la judiciarisation des délits et des crimes commis lors du coup d’état du 17 mars 2009 prend la place de la politisation actuele de ces faits ,Nous troveront notre dignités de citoyens et de citoyennes de Madagascar..

    Le temps politique de ce coup d’état est nécessaire , fondamental car la sale politique pratiquée à Madagascar remonte à loin et constitue les conséquences désastreuses pour les Malgaches de la colonisation -qui après bilan n’ a eu comme actions qui ont consisté à détruire notre identité et à « enlever notre indépendance et à effacer notre souveraineté -.
    Cette politique coloniale a été transmise au padesm ,qui a continué les mauvaises actions de cette colonisation…!
    Cette « relève nationale  » n’ a jamais eu l’ambition de lutter contre cette colonisation
    Depuis l’élection présidentielle du 16 décembre 2001 ,les Malgaches se sont levés et ont mis en place le Président RAVALOMANANA MARC à la présidence du Pays et ont, avec ce nouveau Président lutté contre la pauvreté dans le Pays et se sont mis à favoriser
    le développement socio-économique..!
    Le Pays a connu jusqu’au coup d’état une très forte croissance c’est-à-dire
    que les Malgaches ont vu leur pouvoir d’achat augmenté et les produits à la vente ont abondé et les prix ont beacoup diminué , à la portée du pouvoir d’achat des ménages..
    Des routes nouvelles ont ét& constrites , l’éducatuin en
    primaire ,libtr , gratuite et obligatoire a été particulièrement aidée..
    Il y a eu de nombreuses réalisations et de nombreux aménagements dans la vie quotidiennes des Malgaches ,mais il reste beaucoup à fair !!
    Et le coup d’état a été perpétré et toutes ces réalisations ont été
    stoppées et des usines , des magasins de gros où ont été stockés les produits à distribuer ,à commercilise dzns tout le Pays ont été brulés et c’est ainsi que le Pays est rvenu en arrière et est devenu aussi pauvre qu’avant le 16 décembre 2001
    et rajoelina croit encote poursuivre sa mission colonisatrice -destructrice..du Pays !

    EMPRCHONS – LE DE POURSUIVRE LE MASSACRE DU PAYS ET L’APPAUVRISSEMENT DES MALGACHES !

    N.B.:les Chinois ne sont pas les massacreurs de ce pays ..Il y a eu ds français qui ont mal agi avec des Malgaches.Pourquoi personne nr s’est levée pour dénoncer ou cpntrer ces malfaiteurs français ?
    Ne tombons pas dans le piège tendu pur Nous !

    Nous en sommes là !

    EMPECHONS – LE ET SES COMMANDITAIRES DE PORSUIVRE LE MASSACRE

  2. Ouiiiiiiiiii !
    E N S E M B L E !!! même dans l’hypocrisie , mais finissez en avec cette formation appelée «  »3Mouvances ».

    EXIGEZ LA FORMATION D’UN : CONSEIL NATIONAL DE TRANSITION.

    Au point où l’on est dans les attributions des « seza »,où tout le monde veut le maximum de seza, c’est la solution

    Pour avancer rapidement et SANS le PHAT rajoelina, ni les francais !

    Que la dissolution du Gvt Beriziky nous apprenne que
    DESORMAIS, les français doivent etre écartés des Affaires Nationales !

  3. Azafady averiko adika eto fa diso toerana :


    Bemafohy dit :
    24 novembre 2011 à 10 h 40 min

    « Raha ohatra i Deba afaka mody tsy tsaraina amin’ny heloka be vava nataony dia tokony afaka mody koa i Ravalomanana izay tsy mbola nahitana porofo ny maha-diso azy.Resaka mandeha ho azy izany. »

    Tena marina ny zavatra lazainao Bemafohy, fa tsy vitan’ny hoe « tsy tsaraina », fa mbola tsenaina toy ny olo-manga mihitsy aza, noho ny fahafohizan’ny tadidy malagasy !
    Fa mba olona firy no tonga saina amin’nizany re e ???!

    Matoa hifaliana toy izao ny fodian’i Deba, dia efa tena tsy misy hilàna azy mihitsy ity rajoelina ity eto amin’ny Firenena. Izany hoe efa tena latsaka ambany mihitsy ny fiainam-bahoaka. Gaga sy talanjona izao i Deba mahita ny fahantrànan’ny malagasy.

    Ny zavatra tsy azo adino, dia misy tokoa ny valifaty tiany ho atao amin’ilay nanongana azy : Marc RAVALOMANANA.

    Izay no ilàna fanambaràna mazava fa foanana ny « 3mouvances » ary, mitambatra ho iray tsy mivaky. Na ity antsoina hoe mouvance ity aza anie amiko dia mifono hevitra maloto amin’ny adi-poko e ! jereo anie e : Mouvance ZAFY – Mouvance Ratsiraka – Mouvance Ravalomanana – Mouvance Roindefo. Dia tsy maimbo adi-poko ve izany ?????
    Miantso Solidarité e ! io no UNITE NATIONALE, handresena ny tena fototry ny afo : ny Frantsay.

  4. Njara,

    Votre idée est louable comme toutes les idéesrespectables…
    Mais lr votre conseil national ,en d’autres temps et en d’autes lieux s’appelait , s’appelle comité de salut public , gouvernement de l’union nationale etc etc..
    Vous éxigez d’écater les français des affaires nationales…Détrompez-vous ,car aucun(e) Malgache lucide , sensé(e), ayant un tant soit peu « d’amour »pour son « Tanindrzana n’a souhaité que des français s’immiscent dans nos affaires !
    NON !NON! C’est au contraire les Malgaches s’efforcent de se sortir de cette emprise française
    Votre analyse est superficielle car ne repose que sur des ressentiments puérils et vous me semblez méconnaitre la raison profonde de ces convulsions chroniques qui secouent notre société!Il faut revoir l’Histoire de Notre Pays depuis la période ANDRIANAMPOINIMERINA , qui a dit : « Ny ranomsina no vala-parihiko ! » qui Nous deux principaux messages :
    –1)la mer délimite mon Royaume (intégrité territoriale ) qu’il faut préserver et défendre..,
    –2)Dans ce Royaume bien délimité naturellement , l’autorité de l’Etat doit etre respectée et le dirigeant ( quel qu’il soit)doit faire respecter la souveraineté de l’Etat et l’intégrité du territoire national ( devoir du citoyen , de la citoyenne..)

    Le but des accords de MAPUTO , devenus feuille de route de SAINDTON est de r »soudre le problème politique né du coup d’état du 17 mars 2009 et en même temps lutter et contrer les tentatives de main mise de la France sur Madagascar! et ces accords Nous protègent en plus du fait que Nous sommes membres à part entière de la SADC..
    Conséquence : Nous ne faisons plus physiquement et politiquemen de  » l’empire français  » et Nous faisons partie de la SADC…!

    Les tros mouvances sont des structures valisées lors de la conférence de MAPUTO : leur choix a été simple:la conférence a désigné l’écurie de chuaqe chef d’Etat élu par le Peuple au suffrage universel(RATSIRAKA , ZAFY , RAVALOMANANA MARC ) et le chef des putchistes (rajoelina ).
    But des accords de MAPUTO devenu feuille actuellement : résoudre le problème politique né du coup d’état etretour de l’Etat Constitutionnel..

    La feuille n’est pas vertueuse comme le conseil national que vous vantez..
    Mais sans cette feuille e route portée avec force et volonté par la SADC (malgré les apparences, il y a belle lurette que Nous auirions subi la tutellefrançaise par des marionnettes de la France , comme rajoelina et ‘autres qui sont dans les mouvances..
    Seulement , grace au marquage à la culotte des actions d’ingérence de la France..!
    Nous sommes en plein dedans , dans lutte d’influence entre la France et la SADC !

    Ne soyez ni myope ni strabique..et sachez examiner objectivement et analysez sainement la situation du Pays..surtout ici et maintenant !

  5. Bemafohy ,
    Marina ny fijerinao ary aza adino ny seho sy tranga teto amin’ny Firenena tao aorian’nyfifidianan’ny Vahoaka ny Filoha RAVALOMANANA MARC , nanombola ny andro nanambarana fa lany ho Filoha-pirenena ny candidat RAVALOMANANA MARC ka atramin’ny fanonganam-panjakana dia na fatratra aza ny fiovam-piainan’ny Malagasy dia tsy nitsahatra ny fanenjehan’ny mpanohitra REHETRA TSY MISY ANKANAVAKA ..ny Filoha RAVALOMANANA MARC.
    Izany fanenjehana izany dia niafara tamin’ny fanonganam-panjakana ny 17 mars 2009..
    Ny accords de MAPUTO dia namatotra ireo mpanohitra , izay  » mosy nihavana tsy sandoka amin’ny mouvance RAVALOMANANA MARC..
    Ny zava-miseho amin’izao fotoana izao (fanendrena an ‘ Beriziky ho praiministra ,ny fanganana governeenta à majorité ministr’i vital ,izay olon-dRatsiraka , ny fahatongavan-dratsiraka eto An-tanindrazana , dia mitry , manambara fa tsy maty volavo an-kibo ireo mpanohitra atrizay.. arak’izay nambarako an’i Njara dia fefy sarotra arodana Ny SADC ,

    E !Diavolan-ko lava….

  6. Aza matahotra ny amin’izany ianareo ry Nraja sy Bemafohy fa A-tra ihany no tokony hitsara
    azy fa izy no TOMPONY fa tsy izay FOZA fako (tsy ny kapa ao a-pitombenany no asiany
    fiheritreretana) dia tiako ny manamafy eto fa efa OLO-MANGA izy na dia ezahan’i foza lotoina aza noho ny asan-devoliny .
    Miaiky azy daholo izao tontolo izao @ TSARY fa tsy MALAZA RATSY toy itony domelina.Hatokisako iny dada iny fa tsy
    dadadada foana .
    Ary toa tsy misy resaka mihintsy hoe : @ firy i Deba no tonga na ….tsy haiko???nefa t@ dada ho avy ireny ……..tsy misy
    mpanisy sira angaha lery???

  7. Efa tonga izy ê ! Dia nanoroka tany, moa va tsy Zanpôly 2 ! Dia nanao paompy, nampiseho amin-dry miaramila sy pôlisy fa mbola mantajaka ny vatany, ARY INDRINDRA NY SAINY !
    Dia nilaza fa mahazo mody ny Prezidà Ravalomanana, fa tsy tohiziko ny ambiny, fa dia miainga any ny … be rehetra ê !

  8. O Kintan’iry ô: hiomehy zany io raha lazaiko hoe « zaho koa aza fony tafaverina teto Dago dia … tsy tana fa nanoroka ny goudron moa zany no misy eny Ivato vao tafidina ny Avion »

    Ranjokibenay koa moa nahavatra nampitondra échantillon ny vovotany teo anjaridaina, no nanafatra hoe: TSY MAINTSY TAFAVERIN-DRY TEO AMIN’NY NAKANA AZY ITY ANY AORIANA!

    Maha-Pathétique ihany
    Ny be émotions

  9. Misaotra @ fampitam-baovao ry Kintana!!f’ angaha mbola niana-kendry ihany ny anao lahy??
    mbola nanondrana indray ve ?? nanao ahoana ny olona hono?oeoe izany??
    dray!! betsaka sa kely???nisy ohatra ny t@ fitsenana an’i dada ve???mba tantarao hoe izay mba mahalala ???
    Ny ahy aza ity vao 2 taona no tsy tany efa mijafajafa miezaka manamboatra saina fotsiny,soa fa misy hanalako azy
    eto @ ity Mydago ity ,fa raha tsy izany dia tsy haiko???Horoako mafy hataoko MIPOAKA be koa eo @ tany Ivato
    io raha vao tonga ao aho.

  10. ho an’ny Rehetra

    Ny amiraly dia efa notsaraina ary voaheloka dimy taona(tsy nanatrika ny fitsarana) manao asa tery vozona – izay tsy nataony (condamné par contumace à cinq ans de travaux forcés non éxécutés )ary aza adino koa mama zo manana « maison civile  » ny chef d’Etat teo aloha
    I Zafy izay voaraoka teo am-perin’asa aza nomena ny villa la Franchise (ny villa Elisabeth ve no niova anarana ?).
    Tena ilaina ny manaraka ny vaovao sy mahalala ny Tantaran’ny Firenena…mba tsy ho diso rehefa miresaka sy mamakafaka ny seho sy ny tranga eto amin’ny Firenena..!

  11. Tena nanao pompe lery,
    rehefa avy nanoroka ny goudron
    k’ity

    Avy teo mbola, ny « Non rien de rien (ni le bien ni le mal, et ça m’est bien égal » – Edith Piaf

    Teny daholo: Tantely Zafy Ihanta Mamy
    … brillante absence de son ami d’antan: Pierrot

  12. Solidarité

    Changer et opter une bonne appelation pour la fusion nationale

    Together let us move,
    aller au-delà du FahaSamihafàna?

  13. Le 19.02.2010 est un événement qui ne peut se dispenser qu’à un héros, le vrai

    Avec les jeunes gens munis de leurs dynamismes courages espoir
    y a de quoi se fondre en … émotions

  14. vétus de tee-shirts Tiako i Madagascar (hitsangana tokoa ireo sy ny antitra rehetra hitsena an’i dada)

    Unique dans son genre

  15. Misaotra Njara a! fa ilay kabarin’i Rakotoamboa tadiavinao jereo fa ao @ gtt.org.
    Takalo-patsa vidim-pinanana.Fitia mifamaly e!io gazety malaza io taloha toa tao
    @ topmada taloha fa toa tsy ao intsony???
    Ary ity mba mpanolo-bato mahamay nisy nanapoizina hono??rarahian’iza inona io na ho faty an-tatatra any aza!
    sao mba tetika hanamborana olona indray ary io??izaho tsy mino raha tsy efa maty fa makaleo ity sarimihetsika lava ity .

  16. Misaotra amin’ireo sary e! efa 75 taona, efa tsy tanora intsony na afaka manao paômpy aza.Mba hendrey amin’izay dia mba amboary ny sain’ireo miaramila raha mbola azonao atao Deba.Dia mety antsangana angamba ny CNT tsy misy an-dRadomelina sa ahoana hoy ianao avy nanao sesin-tany?

    Ary aiza ho aho i Babyfoot sy Lazalazao e?

  17. Dia mba ahoana koa ny fandraisanareo ilay tenin’i Deba fa misy Karana ao Sinoa,vazaha sns
    tsy mitonon-tena ve izany fa VIDIO aho???hafahafa ihany ny fipetrany an!!

  18. Bemafohy sy Njara! raha manana fifandraisana @ Eric Manana ianareo
    dia any misy ny sariko,nihira taty aminay taty izy t@’ io fotoana io dia 2
    vavy fotsiny izahay no gasy tao….. fa dia anay 2 irery i Eric Manana, hafaliana re izao, nanararaotra ery
    sady tsy nisy nanelingelina mihintsy fa ANAY koh!!!!sao dia mba tsy namanareo izy koa MAHAZO eto aho hi!hi!hi!!!!

  19. Ranavalona!tamin’ny 2004 aho no nijery azy sy ilay irlandaise iny tao Antanimena.Ny papan’i Erick Manana dia fantatry ny reniko satria toa lehiben’ny fokontany nisy anay izy taloha na membra ny komity.Fa tsy dia mahalala azy aho fa raha hitako ilay sary lazainao dia hotehiriziko ataoko am-posy Eh! Eh!

  20. Ny ahy kosa, dia tsoriko fa dia ataoko roa : ny iray ambanin’ny ondana moa ny iray atao ao amin’ny poketra ! hi hi hi ! Asiana sary requin koa ka !

  21. Tandremo ary sao diso fanantenana eo daholo ireto izy rehefa tsy araka ny
    niheverana azy.Tsotsotra kely anie izany e! taizan-drenibe, ny tanana Bory raha
    vao mba manao ireny vernie ireny ,ny lokomena aloha dia …Dray ! dray ! dray! fady!k’izay no hilazako
    fa tsy ho araka ny hampoizinareo mihintsy ny sary ho hitanareo eo.Tsy araka ilay andrasanareo izany no
    tiako tenenina e!
    ohatry ny hitako ery ianareo mitahiry ilay sary ka misy mahita dia hoy ny olona  » mba iza koa itony sipa takapa be itony?? »
    Efa nalefanay t@ adresse-Mail-ny tany ilay sary fa tsy namaly izy ka asa na voaray efa elaela ihany a!

  22. Misaotra km
    tsy manadino
    ny taloha,
    f’indrindra ny tsara niarahana
    nanomboka topmada
    nihisaka naketo.

    (Izahay sy gbd ary ry Alitera mbamin-dry Ziry no nifankahita voalohany teto @ Mydago.

    « FALY AHO » NAHITA ANAO MYDAGO, « ENY TENA FALY »)

  23. Moramora ihany amin’ity karibônetra ry HoAiza, fa tsy mangahazo maina anie no andrahoan-tsika ê ! Ho lava orona toy i pinôkiô ! Sao dia mahazo fessée kely eo avy eo !! Hi hi hi MDR !
    Jereo ny nanoratra farany, dia mba taiza ianao ? Sa moa ilay nanao tamiko hoe « izaho ihany ‘ty ê ! », tsy tadidiko.
    Souvenirs, souvenirs !! Efa ho telo taona izao, mbola manao ny ataony faona ry rabe-denise-nadia-abechamelle sy ny forongony !

    http://www.mydago.com/2009/06/la/chute-continue-dangereusement-pour-madagascar/

    Les écrits ( et signatures – vidéos – photos ) restent, les paroles s’envolent !! Tsara ho tenenina, amin’ilay ampondra sa bitrolahy iny izany !

  24. Njara a! asiana marika ve ( Requin) sao mifangaro @ ilay sasany?? Hi!hi!hi!!!!!!!
    Tratrako indray ianao t@ ‘ iny!!ny nahatonga io Requin io dia tsy fanainiana fa
    sendra izaho nilomano niaraka t@ Dofin iny kay ilay Requin nitapify tery @ faran’ilay rano fa tsy hitako, teo @
    7 m teo ny habeany,ohatry ny tsy teo aho niakatra tao anaty sambo nitondra anay, ilay rano mantsy teo @ 100 m teo
    ny halaliny.Natahotra ihany aho t@’izay kosa e!!tsy nahabe mokondoha ahy indray iny indray mitoraka iny.

  25. Les dauphins sont là et seront toujours là pour dissuader le vieux requin édenté.En revanche, qu’on lui offre des crabes à volonté.

  26. Merci pour l’info sous le lien MaTv ci-dessus, que j’ai eu le temps de suivre, Njara.

    Efa nahavita satroka lamba toa ireny safari ireny aho, misary fotsy-mena-maintso,
    miandry ilay occasion (ny ambany moa ef’iry jipo maintso sy « kazaka » fotsy iry ihany), KM.

    Mahafinaritra zalahy,
    homehy rery aho mazana,
    mahatsiaro raha maro
    mitafa @nareo eto an!!

  27. « Il s’est agenouillé pour embrasser le sol malgache » ? Et comment il fait ? Il ne voyait plus, parait-il ? Sa resaka chef DEBA daholo ny teo aloha hoe : Jamba, diabétique, tremblant etc. ???
    Faudra m’expliquer comment a t-il fait pour être en si bonne forme du jour au lendemain !

  28. prkoi ensemble?vous avez la trouille?froussard va!arretez le bavardage et le bala salive!le domy est tampina !bye!

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *