Mitaky ny fialan’ i Beriziky sy Christine i Ralaiseheno Guy Maxime

IMG_3664

Niteraka adihevitra teo anivon’ny fiarahamonina teto amintsika ny didim-pitsarana navoakan’ny fitsarana tetsy Anosy omaly, mikasika ny raharaha BANI Ivato. Ho an’Andriamatoa Ralaiseheno Guy Maxime, mpikambana ao amin’ny kongresin’ny tetezamita, Ankolafy Ravalomanana, dia nambarany fa  raha nisy ny tondrozotra dia efa nivadika ho lalàna manankery izany. Tsy nanaja ny lalàna misy dia ny tondrozotra ny fitsarana sy ny fitondrana ankehitriny, izay voakasika amin’izany ny Governemanta tarihin’ny Praiministra Beriziky. Misy ny fanitsakitsahana io lalàna velona tondrozotra io. Tsy mihatra amin’ny olona voakasiky ny raharaha 2009 ka hatramin’ny 2012 izany. Manoloana izany, hoy Guy Maxime, dia ny ministra tomponandraikitra dia tokony hametra-pialana ary takiana ihany koa  ny fialan’ny Praiministra Beriziky satria milaza izy fa ny tondrozotra no mibaiko azy, ao anatin’izao fitondrana tetezamita izao. Tsy tanteraka anefa izany. Ho ahy Guy Maxime manokana dia rehefa ny mpanao politika no tsy mahatanteraka ny teny nomeny dia mametra-pialana no mety aminy. Izay no rafitra ao anatin’ny tany demokratika, ary tsotra ihany hoy izy, fa ny vahoaka mihitsy no mitaky ny fialan’izy ireo

26 pensées sur “Mitaky ny fialan’ i Beriziky sy Christine i Ralaiseheno Guy Maxime”

  1. Tena tsara raha miala i Krisy adala, fa i Beriziky ….asa kooo!
    Ny hevitry ny maro aloha dia miala koa izy e ! Fa ny tenako manokana dia TSIA !

    Tsy hilaza ny antony aho aloha izao satria mahjay mi-critiquer loatra ary mora ilay mi-critiquer fa dia ny ho avy no hita eo !

  2. mazava fa fitsarana tsy mahaleotena nomarina. Mitanila Hay ve heloka ny manongam-panjakan’e ! Nefa aza mpisalotra mpitondra Fanjakana fa ny tena mpitondra nomen’ny vahoaka fahefana naongana tsy nasia fitsarana . I Chrisy marina no manosihosy ny lalana ary mamery ny hasin’ny Fitsarana. Tsara raha miala
    Tena asio vidéo ry mydago a ! Teo aloha matsiro ery ny mihaino izao lasa mikaroka any amin’ny hafa raha ahita . Avereno ny vidéo é !

  3. Devant tous ces tribunaux qui se tiennent actuellement , comme s’i y avait le feu ,comme le pouvoir voulait vite se débarrasser de ces « dossiers brûlants « avant que quelque chose ne lui tombe sur la tête , les Magistrats « tiennent la ministre de la Justice avec un noeud coulant autour du cou..Si elle bouge un peu trop ,le noeud peut se serrer !
    Dans les dossiers brûlants et urgents existent les procès de la  » BANI et du FIGN « ..
    Ce sont des dossiers montés avec la complicité du cemgam ,comme celui-ci a été le premier complice de rajoelina lors du coup d’état..

    Or ,le ministre ou plutôtla ministre de la Justice et les Forces Armées constituent les points d’appui et les bras exécutants du pouvoir insurrectionnel dirigé par rajoelina sont actuellement mises au devant de la scène médiatico-politique :
    –la ministre grâce au noeud coulant que les magistrats en grêve et en colère-et pour causes -lui ont posé autour du coup ,
    –les Forces Armées par les procès des militaires qui se sont réunis à la BANI et qui ont été trahis par le cemgam ,qui a stoppé les chefs de corps qui ont voulu rejoindre leurs collègues…Ce cemgam ,en relation avec le pouvoir ,a fait arrêter les militaires qui ont attendu à la BANI..!
    Il y les gendarmes du FIGN qui le 20 mai 2010 , ont voulu montrer lleur bonne volonté de tendre la main aux civils..Pendant que les civils montent à Fort Duchêne ,les gendarmes du FIGN ont vidé le camp ,car ils ont eu vent de l’attaque contre eux..!
    Il y a eu attaqueavec la mort du Pasteur RIVO , la mort d’un sous-officier et la blessure du Pasteur VALERIE..
    Le cemgam a encore joué son rôle de complice du pouvoir et a fait arrêter des officiers..!

    la ise en vedette de la ministre de la Justice , qui va orchestrer les procès des militaires ,qui constituent avec elle les points d’appui du pouvoir usurpé m’ a inspiré et me fait dire que ces évènements constituent une enveloppe-surprise pour le pouvoir coutumier des mesures arbitraires !

    Cette fois-ci LA RAISON PEUT AVOIR RAISON DE CES VOYOUX !

    Le Ministère de la Justice et les Forces Armées ( armée, gendarmerie , police nationale ) sont les deux corps de l’Etat sur lesquels s’appuient le pouvoir issu du coup d’état du 17 mars 2009..!
    Les arrestations suivies d’emprisonnemnts sans aucun jugement
    représentent les activités quotidiennent de ce pouvoir :c’est le traitement infligé à tout citoyen ou citoyenne qui ose parler , protester ou émettre des critiques.Ce pouvoir ne supporte pas les individus qui leur tiennent tête…aussi au moindre avis contraire à celui du pouvoir il y a démonstration de force : descente de une
    équipe mixte des forces armées , qui assure les arrestations,les intimidations , les filatures ,les traques ,les poursuites , les recherches..!
    Il existe les bureaux des enquêtes assumées par la gendarmerie ( au groupement d ‘Ankadilalana ou à la brigade de Betongolo ) pour Antananarivo !
    Les arrestations arbitraires spectaculaires ont diminué depuis les interventions de la SADC et les sanctions internaionales des 109 personnes de la hat !Mais les actions qui outrepassent la loi en douce continuent..

    Ce qui est flagrant c’est la constatation des grands délits
    commis par les personnes au pouvoir ou proches de ce pouvoir: les trafics de toutes sortes ; bois précieux , de l’or , du mercure , des pirres précieuses , des zébus..etc,etc).Sur ces trafics , le pouvoir est aveugle et sourd car ils ne lisent pas les journaux peut-être e n’entendent pas les les protestations des habitants , des forestiers..!
    Et au passage ,les gens du pouvoir réclament leurs dividentes ,leurs patts du gâteau..et ceci explique une des raisons d’enrichissement immédiat et sans cause de nombreux hauts fonctionnaires , des employés des ministères ou des membres de la famille de ces trafiquants..!
    Les gros trafics semblent s’être arrêtés et que des poursuites de principe s’amorcent..
    Si je me suis un peu trop étendu sur ces rôles partagés entre le Ministère de la Justice et les Forces armées , c’est que notre vie quotidienne « est réglémentée « par les décisions prises par le ministère de la Justice (qui semble être l’alter ego du pouvoir et appliquées sans ménagement ni perte de temps par des éléments des forces armées !

    Et actuellement ,ce ministère de la Justice ,surtout la ministre , réputée inflexible , pourvue d’une main de fer ,subit des attaques du Syndicat des Magistrats en grêve et qui attendent que la Ministre signe les décisions prises par les Magistrats lors de leur assise..
    Les Magistrats demandent la démission de la ministre qu’ils accusent d’être les complices de trafiquants qu’elle a aidés et qui lui ont cédé une partie des résults du trafic..Et les magistrats sont en possession de nombreux dossiers confondant la ministre..

    Si telle accusation force les Magistrats d’ester.., la ministre va-t-elle démissionner dès le dépôt « des » plaintes ou va-t-elle braver les services de la Justice jusqu’au verdict du jugement , qu’elle osera rfuter ?..

    Dans tous les cas , le pouvoir insurrectionnel a de l’eau dans le gaz et ne peut résister contre les conséquences d’une telle concussion commise par la ministre qui a fait croire qu’elle est incorruptible , est implacable et inflexible pour se plaindre des condamnés , emprisonnés arbitrairement qui n’ont même pas été jugés..!

    « La Justice est dans la tourmente ! ».ertes ,mais le pouvoir insurrectionnel qui s’est appuyé sur les » imbéciles christinades « et les actes d’intimidation et de repression non justifiés des Forces Armées va subir les contrecoups , les revers d’une gouvernance mafieuse , sans foi ni loi et qui s’est moqué du sort des 20 millions de Malgaches..

    Et c’est à ceux-là que les Magistrats qui détiennent les munitions pouvant servir à l’assaut de ce pouvoir usurpé ,dévoyé,doivent penser et puiser la puissance de leur volonté pour ester le plus vite possible !

    Soyez fermes et tenez bon !Et n’ayez pas d’état d’âme !

  4. VODEO!VIDEO!VIDEO!…………………………………..!

    Manafinafina indray dà an! rehefa tsy mamely tsy maintsy ahongana!!nefa raha misy antony ???zavatra hafa indray izay.
    Izay ahatsara zavatra no tanjona fa tsy fankahalana. Ny hataon’i zanakisoa sy domelina efa tena tsy izy intsony mihintsy
    matoa ny olona tsy faly @’izy ireo.Efa SADIKA fa tsy MPAMS intsony.

  5. Tokony ho resahina an’i Andriamatoa Anders Kompass ny momban’ireo didim-pitsarana ireo amin’izao fandalovany izao.

    – DROIT DE L’HOMME : Anders Kompass, l’envoyé du haut commissariat aux droits de l’homme, présentera, ce jour, à l’hôtel Colbert, les recommandations que doit effectuer le gouvernement en matière de droits de l’homme. Il a rencontré les journalistes, hier, pour un échange sur la liberté de la presse au Centre de presse malagasy, à Antsakaviro.
    Date : 23/03/12

  6. Mino aho fa misy dikany izy matoa tonga ao @’izao zavamiseho izao
    Dia ho raisi-potsiny izany i zanakisoa sy domelina RAHA????????
    raha tena hanao ny asany no hiavian’io olona io ao????fa tsy hoa an’Ingahy Ranjeva fotsiny ohatra???

  7. Mbola nitsena ve r’i KM ka variana tany a ! ??? Mamy be angaha ilay izy ? 😀

    Famiverina amin’ny fanontanian’i Ranavalona aho
    Efa ho avy ny vaovao mikasika an’i Mamy Rakotoarivelo reitsy a ! Manantena aho fa tsy niteniteny foana ny mikasika azy.
    Inoana fa hanatona ny ONU sy ny SADEC koa izy, alohan’ny mety ho Fihanonan’ireo Mpitondra fahiny : RAVALOMANANA-RATSIRAKA -ZAFY ary Domelina
    Momba an’i Me Hanitra ( hmmmmmm!)- Rakotoamboa – Constant – Zafilahy dia tsy misy olana akory fa manohana azy ireo hatrany.

  8. Vao2 tsara sa ratsy ry dà????

    Salut Kintana!!!Tonga ialah??k’aiza izay voan-dalana ary fa efa ela loatra tsy hita sady tsy niteniteny.

  9. Ny zavatra mazava aloha dia izao e :
    Na ny vozongo mitàna ny sangan’i Domelina aza efa leo an’i Domelina.

    Araho maso tsara ny fandehan’ireo Foza ATOSIK’i DOMELINA :
    Ohatra : Rajaonarivelo –
    – Roland Ratsiraka – Roindefo – sy ny tarik’i Pr Zafy

    Ny tena mampalahelo ny dikan’izany dia maivana dia maivana ny fiarahana mitolona. Rahoviana ihany vao ho tonga saina ireo ahodikodin’i Domelina ireo ???

    Aiza koa ny Fitambaran’ny GTT IdF sy GTT – Geneve ??? Sa reska be toy ny mahazatra r’izareo a ???! Mba mahalala menatra ary mahasahia mijoro e !

    Rahoviana no hanomboka ny fanaparitahana ny sarin’i Dada eran’ny Nosy E ???



    Fanotaniana daholo izany, ka anajaran’ireo tonga saina ny mamaly.
    Aoka izay ny hoe TSY MAINTSY MOSY I DADA, raha mbola tsy afaka mamaly ireo fanontaniana ireo !!! 🙁

  10. Ireto vaovao ireto angamba mety misy zavatra azo ho raisina ihany:

    Groupe parlementaire Monima : Contre les abus de pouvoir des forces de l’ordre à Bezaha
    Vendredi, 23 Mars 2012 00:00
    Le groupe parlementaire Monima tient à alerter les autorités compétentes sur les abus de pouvoir occasionnés par l’«opération Tsimitsitsy ». Des exactions qui ont été notamment menées par les forces de l’ordre. Ces membres du CT et CST ont ainsi rappelé ce qui s’est passé à Bezaha et ses environs immédiats. L’opération a débuté le 29 janvier 2012, dans les districts de Betioka Atsimo, Benenitra et Sakaraha. Le 16 février 2012, la stèle de l’olympiade érigée à Bezaha a été saccagée par les forces de l’ordre.

    Selon le communiqué, le 21 février 2012, le commandant de brigade de la gendarmerie nationale de Bezaha a trouvé la mort, lors des affrontements entre les Dahalo et les forces de l’ordre. Le groupe parlementaire revendique ainsi que la lumière soit faite sur cette affaire. La série noire ne s’arrête pas là. Les 22 et 23 le proviseur du lycée de la dite localité a été arrêté puis tabassé pour être placé par la suite dans un violon. Le groupe parlementaire de dénoncer également les incendies qui se sont propagés dans les Fokontany d’Ankilitelo Fenoarivo et d’Ankazotsivany qui auraient été perpétrés par les forces de l’ordre. Face à tous ces abus, il se demande ce qui pousse les forces de l’ordre à faire des actes pareils ?

    Face à la situation qui prévaut actuellement dans le pays, les militants du MTS ainsi que les membres du CT et du CST tiennent à apporter leurs points de vue. Concernant l’amnistie, ces membres du MTS refusent l’instauration de la culture de l’impunité qui en aucune manière ne constitue un bon exemple pour les générations futures. Ils estiment qu’« en amnistiant à tour de bras tous les présumés et condamnés, nous courons le risque d’instaurer une paix arrachée sans la justice et qui n’est qu’illusoire et éphémère ».

    Pour ce qui est du comité du « Fampihavanam-pirenena », le MTS propose que les prochains élus de la IVe République auront pour vocation principale de s’occuper de la réconciliation nationale par le biais du comité du « Fampihavanam-pirenena », car seules, les élections sont en mesure de donner un caractère légal et légitime au Président ainsi qu’aux parlementaires.

    Le volet social a été également abordé. Ce groupe parlementaire suggère ainsi la réduction des taxes (IBS, TVA, TST, OMERT…) prélevées sur les téléphones et constituant 45% du chiffre d’affaires des opérateurs. Il est aussi pour la baisse des taxes de 40% (TUPP,OMH, FER…) actuellement prélevées sur la vente des carburants, jusqu’à 30 à 35%, contre les engagements des opérateurs pétroliers et téléphoniques de revenir aux prix avant les prix actuels

    Iza sisa no tena naman’i TGV ankoatran’ireo namadika sy Arema nisitaka?Tsy milaza aho fa miaraka amin’i Dada i Roland Ratsiraka fa tsy miaraka amin’i Foza koa izy. I Roindefo moa dia iny efa nahatsiaro tene natao sorona iny.

  11. aza miovaova fitenenana e ! mitaky ny fialan’ny joely foza no nolazaina sy tokony haverimberina isan’andro, isan’ora, isa-minitra.

  12. Raha mitaky FOTSINY kosa anefa tsy manao na inona na inona dia hiandry an’i Paoly eo isika, fa mba tsara ihany angamaba ireo fanontaniana eo ambony ireo ho tanterahina ! sa………?

  13. ireo fanontaniana dia efa 3 taona no napetraka fa ny malagasy kely fanahy ka tsy mamokatra.
    ny GTT mba mihetsika dia vasoana, ny akamaron’ny malagasy oaoaoa fotsiny fa izay miditra amin’ny kibony ihany. ny sisa moa dia tsy mivaky loha fa mitohy ihany ilay fiainana tsy zarizary.
    dia io toe-tsaina io no maha afrikana ny malagasy. valan’alika ka ny tompony aza tsy tia.
    dia io toe-tsaina io koa no tsy mahafotsy oditra ny malagasy fa sady tsy misy fanahy sy fo no tsy mahay miray hina, no tsy mifandamina.
    vahoaka voataiza amin’ny korontana ka tsy mahay mandamina.
    vitsy hatrany ny tonga rehefa miantso ny gtt. inona no antony ?

  14. Cette semaine du 19 mars est pleined’actes indécents de la Justice ,diligentés par la Ministre de la Justice , téléphonée , éxigée par rajoelina…
    Ces officiers supérieurs qui se sont réunis à la BANI ont eu une crise de patriotisme de patriotisme ,après avoir commis le coup d’état pour certains ,et ont voulu ,en vertu de la consensualité (teny ifampierana ) et de l’inclusivité ( firaisana tsy misy fanavahana )mener une action de pacification…!
    Mais pour rajoelina , réunion de militaires signifie contestation / protestation/rebellion contre le pouvoir en place..Alors il dépêché le cemgam ,son petit chien ,pour empêcher la réunion ,interdire aux chefs de corps -qui s’y rendent- de les rejoindre ,et arrêter les participants à cette réunion..
    Un camion les a attendus à l’entrée de la base et les participants à la réunion ont été embarqués sur ordre du cemgam..!
    Et ils ont été jugés et condamnés hier le 22 mars courant..

    A bien examiner ces officiers supérieurs ont participé comme ndrianarijaona , le cemgam et comme rajoelina, à la réalisation du coup d’état..!
    L’examen objectif de la situation est inacceptable..
    1)voilà des officiers supérieurs qui ont participé au coup d’état , au profit de rajoelina chef des putchistes
    2) le cemgam ,de même , a participé à ce coup d’état est libre et se permet de « ramasser ces collègues « et ne se gêne pas de les livrer aux autorités judiciaires
    3)rajoelina,qui est le chef des putchistes ,distribue les sanctions ,les condamnations avec des peines lourdes..

    Que signifie toutes ces parodies de Justice ?

    Le seul but est de faire taire ces participants – témoins du coup d’état.., donc ces simagrees servent à ptotéger rajoelina ..
    Mais le colonel Andrianasoavina , actuellement hospitalisé ,a laissé des dénonciations écrites…, publiées sur internet.., à la possession de nombreuses personnalités dont le Président RAVALOMANANA MARC ,qui a porté plainte sur la foi des lettres écrites par le Colonel Andrianasoavina..
    Le but de protéger rajoelina ne rime à rien..

    Les dispositions de nombreux articles de la feuille de route
    interdisent toute arrestation politique ( ce qui est le cas de la BANI et du FIGN )..
    Aussi le premier ministre Beriziky qui a crié haut et fort que la feuille de route est son patron ,pourqoui il a baissé culotte devant la ministre de la justice , pourquoi s’est-il laissé entrainer pour la tenue de ces procès contre la loi-la feuille de route a été adoptée comme loi -?

    La SADC ,dans son mémorandum ,est à prori contre ces procès qui vont à l’encontre de ce qui a été décidé lors des réunions avec les experts juridiques internationaux !

    Bref , rajoelina et les français cherchent toujours à gagner du temps..car actuellement ,au lieu de s’occuper de la loi d’amnistie qui doit être prête le 29 mars courant , les trois institutions (gouvernement ,CT , CST..)ne s’en préoccupent pas car ils attendent que le gouvernement -Berziky ou la hat-rajoelina leur envoie le mémorandum à étudier.

    POUR TOUS LES MALGACHES ,RIEN ,RIEN NE VA PLUS DANS CE PAYS ,
    DEVENU LE JOUET D’UN IMBECILE HEUREUX !

    IL ME SEMBLE QUAND MEME QUE LES CONDITIONS D’UNE DEFLAGRATION SONT REMPLIES !
    QUI ALLUMERA LA MECHE ?

  15. « tsy mahay miray hina, no tsy mifandamina. »
    – Tena marina io , fa kosa aleo ihany izy mijanona ho mainty fa tsy hitady ho fotsy hoditra kosa e !

    « ny GTT mba mihetsika dia vasoana » ny antony dia izay ihany : tsy mahay mifandamina sy miray HINA

    Manaiky koa aho fa tena marina ny hoe : »ny akamaron’ny malagasy OAOAOA fotsiny »

    « vitsy hatrany ny tonga rehefa miantso ny gtt. inona no antony ? »
    Mbola NY tsy firaisan-kina NO MASKA AO AN-TSAIN’ ny olona, ka raha hitany fa tsy misy firaisan-kina ao, inona kosa no hanomezan-tsiny azy ? Mety mihezaka izy, fa raha mahita sy MAHATSAPA, fa ankitifitifitra no entina hiraisan-kina, sy fahaizana mi-oaoaoa fotsiny, hanao inona any izy ?
    Efa nisy nanao fanambaràna fa hiray ny GTT roa sy ny TIM anefa mbola akoho haniry nify ihany hatrizao……..telo taona izay !

    Misy aza nahavita niteny TETO mihitsy hoe : KIVY BE AHO R’IZAREO !!!
    – inona no vokatr’izany ?
    ianao ihany ry Elas no mamaly azy hoe : »……fa mitohy ihany ilay fiainana tsy zarizary. »



    Ny helas eo ihany ra-KM, fa raha te-hiova, ny mihetsika ihany no fanafodiny a !


    MAHAKIVY BE TOKOA KA !!! 🙁
    Soava dia daholo ary e ! 🙂

  16. Miverina any amin’ny firaisan-kina indray izany ny resaka ato !
    Efa hatry ny ela aho ry zareo no nilaza fa ‘lay « gasy » mihintsy no mbola tsy vory saina, raha izay resaka pôlitika no resahina â ! Afangaro lava izao ny akoho sy ny vorona !
    Tsy ny firaisan-kina no tsy misy fa ny Fitiavan-tanindrazana mihintsy no tena tsy ao intsony !
    Rehefa RNS sy resaka « mousta » dia mahay miray hina ny gasy, fa rehefa hiaro ny TANINDRAZANA SY NY FIANDRIANAM-PIRENENA, dia « raha ho faty aho matesa rahavana » !
    Tsy misy dikany laotra izany voambolana « firaisan-kina » izay adika amin’ny teny ny frantsay hoe « solidarité » izany, rahatoa ka tsy misy TANJONA HIOMBONANA !!
    Any amin’ny TANJONA NO TOKONY ATAO MAZAVA NY RESAKA !!
    Inona no zavatra tadiavin’ny vahoaka mlagasy amin’izao fotoana izao ?
    Ny fiverenan’ny FALEHOVANTENA TENA IZY, NY FIVERENAN’NY FANKATOAVAN’NY FIVORIAMBE IRAISAM-PIRENENA, fandriampahalemana, ny ara-dalàna, ny fiainana milamina sy mirary, ets….
    Izany rehetra izany DIA TSY HISY, RAHATOA KA MBOLA TSY TAFAVERINA INGAHY RAVALOMANANA !
    Mandainga, na tsy mahafantatra an’izay abd-n’ny pôlitika, na koa mihinia mamahan-dalitra ny vahoaka ireo izay milaza fa TSY ILAINA NA TSY MAIKA ny fiverenan’ny Filoha Ravalomanana !!

    Tsy hisy ny firaisan-kina raha tsy efa mazava ny tanjona, ary INDRINDRA ny fomba hiarahana, entina hanatanterahina an’izany !
    Ny tanjona efa mazava hatry ny ela, fa ny mpitady seza no betsaka. Natao tohatra fiakarana izay hetsika rehetra atao, ary adino ny antom-pitolomana, ry mimily ireny no santionany, ary maro be koa ireo mpandevin-tay an-tsalaka !

    Miala tsiny aho ! Soa ihany, fa mbola ao ireo malagasy tena tia tanindrazana, LANY VOLA AMAN-KARENA, ARY LANY ANDRO SY FOTOANA, MANAO AN’IZAY TOKONY ATAO !!
    DERAINA SY TOKONY MBA ALAIN-TAHAKA IZY IREO !!!

    Anjaran’ny tsirairay no mieritreritra, ary ahitsio kely aza fady, raha misy tsy marina !

  17. Marina daholo ireo lazazinareo ireo fa ny zavatra tsapako dia tsy mampaninona ny tanora malagasy sasany ny hijanonan’i TGV eo.Ny ankamaroan’ny tanora(afa-tsy ny mpianatra eny amin’ny université) dia efa bizina no tarigetra ary ny ho ao Frantsa hanao livrera sy dame pipi no mahamay an’ny sasany satria ireo efa manao ireo asa ireo dia mibontsona rehefa tonga any Mada manao vakansy mampirevy J&B na mampiseho kiraro de marque dia iny koa ilay zatovo malagasy fa reboka dia mitady lalana ny hahantongavana ao Parisy.Atao daholo ny fomba rehetra:manambady vazaha na nain aza satria fantatra fa mety tsy haharitra raha samy gasy na mitady gasy mihanahana eny dia azo ny trano ny taratasy etc.Marihiko fa tsy manohitra ny firaisan’ny olona tsy mitovy fihaviana aho fa aoka kosa ao anatin’ny fitiavana.Ny mampalahelo dia ny ray aman-dreny mihintsy no mampirisika indraindray.
    Misy koa ireo lezionera manindry aloka rehefa tonga miala sasatra any Mada ka lasa ataon’ireo tanora marivo salosana fitaratra satria mamaoka BMW na Mercedes rehefa any.
    Jamban’ny vola ny olona ka tsy mahita fa ny fiverenan’i Dada ihany no hampiverina ny fandriam-pahalemana, ny fandrosoana, ny fahadioavana ara-panahy, ara-tsaina, ara-tsiosaly ary ara-batana, ny fahamarinana.
    Azo lazaina anefa araky ny teninareo teo aloha fa soa ihany fa misy ny mihetsika mba ho tonga amin’io tanjona io ary izay koa no tanjonay ao amin’ny lafy8 izay hoe raha ny fiverenan’i Dada no tanjona irintsinka eto dia inona no hevitra azo atao ary indrindra ny fiaraha-mihetsika azo aroso mba ho izay mitambatra vato ary izay misaraka fasika.

    Noho izany miandry antsika ao amin’ity: http://lafy8.forumactif.ca mba hanao dinika amin’izay azo atao ny hampodiana an’i Dada.Efa maro ianareo no mitsidika an’io serasera io ary saika efa eran-tany mihintsy aza satria dia ny KONTINANTA DIMY mihintsy no henonay fa tonga mamaky ao.Hatrany any MOLDAVIE izany mamaky anay hono.Dia miandry ny hevintsinka mianakavay e!

  18. Salut daholo!!
    eto aho dia manampy kely fotsiny fa sy misy diso izay voalazanareo ary ny tena tsara??
    ianareo ihany aza dia afaka mamaly ilay zavatra tsy mety himenomenonanareo eo koa efa samy mahalala ny antony
    daholo izany koa aoka tsy HIMENOMENONA e!!izay ady hatrehana izay afaka manatrika fa aza misy mi-aoaoao koa.

    Manohina be ahy ilay voalazan’i Kintana fa ……mbola misy Gasy izay tena tia tanindrazana ary MANARY VOLA aman-
    karena sy FOTOANA sns, mahafaly be ahy ny fahalalako izany tena midera manokana izany olona izany aho ary izany
    no tena olona VANONA sy TSARA HARAHANA SY ALAINA TAHAKA, MISAOTRA TOMPOKO o!!MANKASITRA e!!!
    danke! graciė! thank you! gracias! chukran!!!!!!!!!

  19. Manahoana daholo isika e!
    Tena marina daholo ny voalazan’ny rehetra eo ambony!

    Aoka hialana ny fimenomenomana fahatany, fa izay hevitra hanohanana sy hampandroso ny tolona hatrany no imasona, araky ny efa nolazaiko hatrany aloha, mba tsy hikorapaka sy ny fimenomenonama amin’ny samy isika no atao. Fa atao’ireo tsy tia fihomehezana sy fanesona fotsiny isika!
    Hoy ny fitenenana hoe: « Raha indray mandeha no manta vary, tsy handevin-tsotrobe »

    Kanefa amiko, « NA DIA MANTA FOANA AZA NY VARY HATRAMIN’IZAO DIA HANDRIKO SY KETREHAKO FOANA, ARY TSY HAMELÀKO RAHA TSY MASAKA HIARAHAN-KOMANA!! »

    Izaho dia aty ambany ravin-kazo hoy, hoy ny fitenenana, ary lavidavitra ihany kanefa, rehefa miakatra ao Paris ka tojo ny antson htsikin’ny gtt, dia nanatrika ny tenako, nanomboka teny amin’ny Trocadéro (fony mbola tao ry mimile Jodasy mpamadika iny, soa fa tsy toa azy daholo akory!) Ary araky izay fahafahako e!

    Koa Mahereza daholo e!

  20. Aoka hazava ny resaka e !
    :

    Mifanatona ianareo GTT sy TIM, dia manaova fanambaràna fa tonga ny FIRAISANAREO, fa mety ho avy amin’izay ny olona .
    Sasanangy roa samihafa ny hoe :
    – Mitaky ny fialan’i TGV sy ny hoe
    – Mitaky ny fodian’i Dada tsy misy arakaraka !
    – Ary mba
    INONA no ataoNTSIKA mba hampodiana an’i Dada tsy misy rahoraho ?




    Izaho indray dia
    – MANIRY…. ny hanaparitàhana HAINGANA ny sarin’i Dada eran’ny Nosy, sy eran’ny Tany any ivelany , fa fantatry ny vahiny foana iny na tsy misy soratra aza eny amin’ny papier 21×27, fa ny misy moa dia vao maika tsara.
    ( ao Paris – New york – Madrid – Montreal – Pekin – Ottawa – Moscou – ……..etc )
    Eny @
    – Fiangonana – C.Commercial – Metro – Arret Bus – RER – ……….

    SOLIDARITE : manaiky ve isika fa tena hanao ??? sa dia ny magro ihany no hiady ???

  21. 1)I domelina, na inona vava navaokany omaly, dia hitsingidina tsy ho ela, fa na dia ny frantsay aza efa leo sy tofoka, fa tsy sahy miteny ampahibe-maso !
    2) Ny tadiavin’ny frantsay dia efa fantatry ny rehetra, dia ny tsy hiverenan’ny Filoha eo amin’ny Fitondràna intsony, satria MANELINGELINA ! Naverin’ilay boloky tsy misy fiheverana koa izany, fa tamin’ny fomba hafa !
    3) Efa misy olona any, izay ho ataon’ny frantsay saovaly mitampi-maso, asa maninona ? MDR !!
    4 ) Isika malagasy dia zavatra roa no tsy maintsy tratrarin-tsika !
    – Ny fiverenan’ny Filoha Ravalomanana, tsy misy hatak’andro !
    – Ny fahazahoany milatsaka ho fidiana !
    Isika malagasy no masin-mandidy, fa tsy ny vahiny akory, na iza izy na iza ! Naman’ny mpanongana izay tsy mitolona ho an’ireo zavatra roa ireo !

    DIA HO HITA EO NY VALIM-PIFIDIANANA, TARATRY NY HETAHETAM-BAHOAKA !!!!!

    5) Ny Eraopeana mbola nanamafy fa tsy mila « unilatéralisme », ary mandragaranga ny Accord de Cotonou rahatoa ka…!

    FIARAHA-MIENTANA, FIRAISAN-KINA, TANJONA ARY « TETIK’ADY HIRAISAN’NY REHETRA » NO TADIAVINA !!
    NY « TENA GTT » SY NY « TENA TIM » ( AMPITAN-DRANOMASINA ) DIA SAMY NANAO, ARY TENA NAHAVITA BE !

    HISY NY HETSIKA ARY DINGANA VAOVAO, ARAKY NY RESAKA MANDEHA ETSY SY EROA SADY EFA FANTATRA MOA HOE IZA NO TENA FAHAVALO !!!

    MASINA ARY TSY AZO AMIDY NY TANINDRAZANA !!

  22. « NY « TENA GTT » SY NY « TENA TIM » ( AMPITAN-DRANOMASINA ) DIA SAMY NANAO, ARY TENA NAHAVITA BE ! »

    Tsy misy mandà an’izany mihitsy anie KM e !
    Fa ilay hoe « NY TENA GTT » dia milaza fa misy fizarazaràna ao
    toy izany koa ny amin’ny TIM (NY TENA TIM…)
    Ny firaisan’ireo no tena zava-dehibe,ary TSARA ho fantatry ny olona, fa tsy ny hoe nanao izy na nahavita be : tsy any mihitsy ny olana, satria samy mahalala fa NIHETSIKA tokoa ireo.

    Ka raha misy Hetsika : Aoka hisy Filazàna mazava ny amin’io FIRAISANA io.
    Na ny Filohan’ny ATSY na ny EROA dia samy hitsangana hanamafy izany. Izany aloha dia mitarika ny ho Filoha IRAY ihany koa e !
    Satria na GTT na TIM dia mino aho fa samy Pro-RAVALOMANANA daholo ireo .

    Fa izany ve moa dia mbola mila ho azavaina ihany, fa dia ny Hetsika manaraka no ahitantsika azy. Vavolombelon’ny asa ny Bainga, ho maro no ho vavolombelona amin’izay angamba.
    Ary mba hisarika ny tsy tonga rehetra dia tsara raha antsoina indray i Bodo hanao famlpisehoan-kira 😉

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *