MAGRO BEHORIRIKA : Ampodio alohan’ny fifidianana Dada

DSC00155

DSC00155Miandrandra fatratra ny fahatongavan-dRamatoa Lalao Ravalomanana Rakotonirainy eny amin’ny Magro Behoririka ireo vahoaka mpomba azy. Efa nisy ny fanadiovana ny kianja amin’ny fandrasaina azy eny an-toerana. Ny olona ihany koa dia mihamitombo tsikelikely tonga manatevin-daharana ny hetsika eny an-kianja. Ny faran’ny herinandro teo dia feno hipoka ny Magro Behoririka. Ny fikambananan’ny tantsaha avy any Manjakandriana no nikarakara ny hetsika tamin’io fotoana io. Raha nandray fitenenana ny solontenan’izy ireo dia nanambara fa hiady mafy isika ato ato ,na eken’ny CES na tsia ny firontsahan’I Neny ary mitohy ny tolona. Ny GTT Madagasikara kosa nanao be fiavy teny an-kianja. Nilaza ny solontenan’izy ireo fa lasa antoko politika ny GTT ankehitriny ka hiaraka amin’ny Ankolafy Ravalomanana. Manana  mpitarika hitondra antsika ho an’ny amin’ny fandresena hoy izy ireo isika dia I Neny izany. Ny Cst Rakotoarivony Jean Pierre kosa dia mbola nanamafy ny amin’ny fanentanana ny olona hijery ny lisim-pifidianana. Momba ny resaka mandeha amin’ny anaran-dRamatoa Lalao Ravalomananana Rakotonirainy dia nilaza izy fa tsy maintsy natao mifanaraka amin’ny lalàna izany ka ao anatin’ny avokoa ireo anarany ireo. Ny Ct Randriamamiarizafy Ignace  dia nanambara fa tohizantsika indray ny lalana izay efa nosoritan’ny filoha Ravalomanana Marc . Izahay hoy izy tsy nandeha tamin’iny làlana iny izay nanaovan-dry zalahy fanonganam-panjakana. Namafiny fa tsy maintsy asiana ny fampihavanana alohan’ny fifidianana ary midy I Dada. Ny Ct Hilarion Rarison dia nanao antso ho an’ny vahoaka, ny Sdac, ny FFKM hoe tanteraho aloha ny tondrozotra indrindra ny andininy faha 20. Ampodio I Dada hoy izy alohann’y fifidianana.  Raha tena demokrasia no atao eto dia asaivo  manatrika ny diniky ny FFKM ny filoha Ravalomanana Marc.

12 pensées sur “MAGRO BEHORIRIKA : Ampodio alohan’ny fifidianana Dada”

  1. Je persiste et je signe que ratsiraka est l’instigateur du coup d’état pour se débarrasser du Président RAVALMANANA MARC qui a été élu ,aux dépends du candidat-président,lors des élections présidentielles du 16 décembre 2001..
    Avec ce coup d ‘état ll a voulu ainsi assouvir sa vengeance mâchée et remâchée penant plus de sept ans..
    Et par cette candidature veut-il se convaincre et persuader les Malgaches qu’il est toujours bon pour poursuivre son ambition de chef d’état ,qu a été contrarié et interrompu par l’élection du Président RAVALOMANANA MARC !
    J’ai saisi cette occasion de ce dépôt de sa candidature pour Nous rappeler d’où vient le « petit chose  » ratsiraka en politique politicienne ! !

    « RATSIRAKA ,AVEC SON ORGUEIL , SA RANCUNE , SA VOLONTE DE VENGEANCE EST-IL CREDIBLE ET CONVAINCANT POUR DIRIGER LE PAYS , ETANT DONNE SON BILAN PLUS QUE NEGATIL POUR LE PAYS ET NUISIBLE POUR LES MALGACHES!

    ratsiraka n’a pas changé ni de stratégie ni de sujet d’inspiration depuis ses petits calculs au sein du Gouvernement Militaire.!.
    Ce Gouvernement Militaire a été instauré pour sauver le système néocolonialiste signé le 27 juin 1960 sous le nom d’accords de coopération franco- malgaches.. »
    Le patron de ce Gouve Mil est revenu au militaire le plus gradé.. dans le grade le plus élevé de l’Armée Malgache.
    Le Général de Divison RAMANANTSOA GABRIEL a été ainsi promu Chef du Gouve Mil le 15 mai 1972.
    Le Général a commandé un référendum pour savoir si les Malgaches acceptent que lui Général RAMANANTSOA GABRIEL préside le Gouvernement Militaire..
    La réponse a été OUI..
    Et le Général a fait une déclaration qu’à l(‘issue des cinq années de Gouverbement Militaire , il rend la direction du Pays aux civils..
    Avec les les actions économiques, politiques ( nationalisations des compagnies d’import–export n révision des fameux accords de coopération , vente des voitures administratives en surnombre , augmentation du prix du paddy chez les paysans..)., supension des activités politiques , sortie de Madagascar de la zone franc..etc..).
    La Popularité du Général est importante..
    Et ceci n’enchante pas tout le monde et n’est pas vu du bon oeil par la françafrique ,qui a compté sur cet ancien officier supérieur de l’armée française..
    Dès le dernier trimestre 1974 , des rumeurs de dissidece de deux officiers supérieurs d, ministres du Gouve Mil commencent à courir et à s’amplifier..
    Tsimandrava et sa gendarmerie soupçonnent le Colonel RABETAFIKA ROLAND d’avoir couvert des irrégularités lors de la nationalisation de la compagnie marseillaise..,Le Colonel est l’homme de confiance du Général..Tsimandrava a voulu atteindre , salir la Popularité du Chef de Gouvernement en attaquant le ColonelRABETAFIKA ROLAND..
    Mais je pense aussi que cette lézarde dans le Gouvernement fait les affaires de la Françafrique , qui a commené paer se méfier du Général ,toujours populaire surtout pour sa promesse de rendre aux civils les pleins pouvoirs qu’il a reçu du président TSIRANANA..
    Malgré les efforts du Général pour apaiser la situation au sein du Gouvernement , ratsiraka et tsimandrava ont refusé de faire partie du triumvirat proposé par le Général..
    Pris à par sans ratsiraka ,tsimandrava n’ a pas voulu travailler avec ratsiraka..De même ,pris à par sans tsimandrava ,ratsiraka refuse de travailler avc tsimandrava…
    Pendant que la rebellion s’active au sein du Gouvernement ,des ressortissants des provinces arrivent dans le camp d’Ivato ,habitant chez des militaires membres de famille : j’ai constaté cette irruption car j’ai été medecin-chef de la Base à cette époque
    Et ratsiraka a reçu chez lui des officiers presue chaque jour..Maintenant que Nous savons ce qui s’est passé , Nous sommes en droit d’échaffauder des hypothèses à fortiori..
    La françafrique , en voyant la nomination du Général RAMANTSOA GABRIEI à la tête du Gouve Mil , a été contrarié dans son calcul ,car le Général , en fin politque , a déjoué les le plan qui a consisté à remplacer le Général RAMANANTSOA GABRIEKL par un homme à la solde de françafrique, plus docile , facile à commander et sans état d’âne patriotique comme le Général..qui ,dans tous les cas de figure , doit être écarté du Pouvoir.selon la françafrique.
    Qui a encoragé tsmandrava à affronter le Général RAMANTSOA GABRIEL ,en venant à 6 heures du matin le 05 février 1975 en lui intimant de démissioner…!
    Le Général RAMANANTSOA GABRIEL a démissionné le 05 février 1975 à 17 heures en laissant dans les caisses du trésor QUATORZE MILLIARDS DE DEVISES !
    tsimandrava et les gendrames ont cru et ne cessent de croire qu’ils ont été des bons serviteurs de l’Etat. !
    tsimandrava ce 05 février 1975 a ouvert la porte à la françafrique ,consciemment ou inconsciemment ? Car s’il vait laissé se teriner les cinq ans du Gouvernement militaire ,le sort des Malgaches n’aurait pas été celui d’apès la démission du Général RAMANANTSOA GABRIEL ,qui a ouvert les yeux des Malgaches sur LA polifika et sur les hommes qui se croient être des hommes politiques respectant LA LOI ,LA CONSTITUTION , L’ETAT DE DROIT ET LES MALGACHES QUI NE SE LAISSENT PLUS BERNER PAR LES DECLARATIONS ,MIELLEUSES , VIDES DE SENS PATRIOTIQUE ET MANQUANT DE SINCERITE ET DE PROBITE !.
    Cet homme soit-disant courageux et patriote , n’ a pas été épargné par la décision irrévocable de la françafrique de mettre à la direction de l’Etat Malgache un homme qui obéit aux doigts et à l’oeil aux directives de la françafrique..
    Après le décès de tsimandrava , un directoire a été mise en place..Et ce directoire ,après des mic-mac , des élections entendues ,des accords bidons entre militaires et gendarmes , est parvenu à entériner ,sans un vrai jugement, le décès de cet imprudent tsimandrava et suivi la mise en place de rztsiraka ,selon le plan de la françafrique ,à la tête de nombreux gouvernements qui ont précipité les Malgaches en 20 ans da,ns la paupérisation sans précédent..!
    Dites-moi qui a succédé à tsimandrava , vous qui savez tout ?
    LE 16 DECEMBRE 2001 ,lors de l’élection présidentielle ,les Malgaches ont pris leur courage à deux mains , ont pris en main leur destion en votant avec conviction et sincérité le candidat qui a défié ratsiraka ,réputé puissant , invincible aux élections..
    A l’issue du premier tour de cette élection présidentielle le candidat RAVALOMNANA MARC a obtenu le plus de voix exprimées et ceci malgré les manipulations flagrantes de la transmiission des résultats des comptages.
    Et avec ce résultat du premier tour le candidat RAVALOMANANANA a refusé la tenue d’un deuxième tour..
    Ratsiraka après des contestations de ce résultat de vant la françafrique dirigée par omar bongo deux réunions à Dakar et une fois près de l’OUA ,avec des verdicts qui lui ont été défavorables..
    Il a persisté dans son refus du résultat du premier tour et a organisé le partiton du Pays en ayant tenté d’isoler l’IMERINA par les auutres provinces..
    Il a subi un échec cuisant et a fui en France , avec certainement sa  » volonté de se venger vicée au corps et fixée dans la tête « ..!
    Bref , il y a plus d’un mois ,ratsiraka a avoué qu’il a participé au coup d’état avec contribution financière et il est désolé que rajoelina l’ignore..Est-ce une menace pour rajoelina ? Et lors de cet aveu il a fait montre un brin de fierté de celui qui a réussi sa vengeance en ayant neutralisé le Président de la République RAVALOMANANA MARC. et en voulant « punir  » les Malgaches en les appauvrissant par la destruction , avec le coup d’état le coup et ses conséquences , le tissu socio-économique du Pays ,qui a été en pleine croissance…!
    Lors de sa conférence de presse , ratsiraka a essayé de redorer son image , de rassurer , de se présenter comme un homme contre l’emprise des étrangers ,sauf de s’encoquineravec la françafrique qui a « préfabriqué  » sa carrière de chef d’état ayant été stérile , improductif et nuisible pour le Pays et les Malgaches !
    Est-ce que telles affabulations ont-elles le pouvoir de convaincre les Malgaches qui , ayant été échaudés par ratsiraka ,craignent l’eau froide et les blabla !
    ratsiraka doit savoir ,il est loin d’être bête , que son avenir est derrière lui et que les Malgaches croient à notre avenir avenir meilleur avec la Présidence
    de Madame LALAO RAVALOMANANA RAKOTONIRAINY.i épouse et alter ego
    du Président RAVALOMANANA MARC ,qui incarne , dans sa lettre et son esprit , la politique générale impliquant ‘édification de chaque Malgache ,le développement socio -économique du Pays en appliquant le MAP et surtout le développement de proximité à partir des fokontany…..!
    Demandons à tous ces candidats en général et àratsiraka en particulier son programme économique et social..
    Les blabla et les affabulations n’effacent pas le bilan global lourd de ratsiraka et ne font pas oublier aux Malgaches la grande pauvreté vécue par les Malgaches durant la long pouvoir nuisible ,stérile , adémocratique ,despotique , exclusif de ratsiraka l’ostraciste..!  »

    !

  2. « Ny GTT-Madagasikara KOSA NANAO BE FIAVY » !!
    Tsy dia azoko ny tianao ho lazaina r’Ingahy Solo Razafy, satria azo raisina amin’ny dikany maro io soratrao io !
    – Satria maro ry zareo no tonga, any ka faly ny vahoaka ?
    – Na kosa, tonga maro, fa tonga toy ny vinanto tsy mahare fosa ?

    Mpitolona tahaky ny rehetra izy ireo ! Nisy ireo nangataka tso-drano teny Faravohitra ary izay tsy fantatra izay valiny teny ; fa izy ireo kosa nangataka tso-drano tany Afrika Atsimo, tamin’ilay olona antsoin’ny rehetra hoe Dada, ary dia nahazo marina an’izany fangatahan tso-drano izany !!

    Tena vonona ny hanampy an-dRamatoa Lalao Ravalomanana koa ry zareo ! Noho izany ary, dia tokony mba tohanana tahaky ny fikambanana sy antoko mpanohana ny ara-dalàna rehetra. Ary, araky ny tenin’ny solontenany, dia hitondra ny anjara-birikiny ihany koa izy ireo, hiasa mba handresen’ny KANDIDÀ-NTSIKA, izay tsy iza fa Ramatoa Lalao Ravalomanana Rakotonirainy !!

    Mahereza daholo !

  3. marina mihitsy nén’ny CST Ignace arak’io article io fa « midy i dada »-nareo e!!! ha!ha!ha!

  4. a l’ attention des magistrats !

    La bestialisation des magist- rats et de la gent animale qui se servent de la justice pour assouvir leur souci de pouvoir garder leurs emplois car une fois que ces gens veulent manifester le peu d’humanité qu’ils éprouvent , leur petit dieu voyou rajoelina qu’ils n’osent ni critiquer ni dénigrer leur coupe tout : les salaires car il les révoque et les poursuit en justice pour insubordination ,pour insolence , insulte au chef de tout…!
    A quand la révolte ,la dénonciation d’un état de non-droit , la grêve générale de ce corps d’état qui doit être le reflet , le porte-parole de tous les Malgaches qui en ont marre  » des jugements expédiditifs, des condamnations des prévenus arrêtés pour des motifs non fondés ..
    Oui l’habit ne fait pas le moine et la robe ne fait pas le magistrat ,car ces habits ne doivent pas cacher , étouffer , taire la voix ,l’intime convction de ces hommes et femmes qui sont convaincus que leurs services rendus au nom de cette justice vidée de sa justesse , de sa sincérité , de son indépendance ressemblent aux animaux de la Cour du lion de la Fontaine !
    Ces animaux n’osent dire la vérité au Roi lion et trouvent des alibi , échaffaudent des mensonges et la plupart flattent le lion en acceptant , en admettant les décisions intolérables , contre nature et contre les intérêts de ceux qui ne portent le lion en leur estime !
    Ils parviennent à féliciter r , à l’ applaudir , à défendre les prises de position anti-nationales , contre les intérêts vitaux des Malgaches Ces hommes et ces femmes de la Justice , couverts de leurs robes salies croient et font croire qu’ils portent sous leurs robes -alies les vraies raisons de la vraie Justice qu’ils n’osent ni défendre , ni protéger ni montrer au grand jour et en public
    Ils jouent le jeu tordu de rajoelina et peuvent encore regarder dans leurs yeux leurs enfants…
    Oui ces magistrats , ces gens au service de la Justice , acceptant de faire taire la raison de la justice , leur intime conviction pour rendre humainement aux hommes et femmes qui sont présentés devant le Tribunal ,ont pris le visage des animaux de la fable .
    Mesdames et Messieurs fonctionnaires de la Justice ,vous vous êtes programmés à servir , à rendre la Justice au nom du Peuple Malgache Souverain..Ne l’oubliez pas la grandeur et la servitude de votre mission sacro-sainte..
    Alors voulez-vous bien DIRE ET APPLIQUER LA LOI AVEC VIGUEUR ET FERMETE DE FACON EXPLICITEMENT LIBRE ET INDEPENDANTE !
    ET PUISSEZ-VOUS AVOIR LA FORCE ? LA VOLONT2 DE DIRE NON QUAND RAJOELINA ET / OU SA MINISTRE VOUS OBLIGENT A AGIR CONTRE VOTRE CONSCIENCE ET CONTRE LES FAITS !….
    CE SONT LES HOMMES ET FEMMES QUI AGISSENT CONTRE LEUR CONSCIENCE FONT PARTIE DES BESTIAUX QUI SE LAISSENT COMMANDER A HU ET A DIA !

  5. TAFATAFA TEO AM-PIHNANANA MANGAHAZO ENY AMBANIVOHITRA!

    Hy IMAHAKA nanontany an’IKOTOFETSY..
    O razoky à , fa toa lasa saina be izato Iaao ? Fa inona no sakana na vesatra manahirana ny sainao ?
    Tsy dia misy sarotra rzandry fa lasa ny eritreritro fa nanao hadisoana aho sy nilatsaka ho fidiana ho filohan’ny Firenena …
    razoky , Ianao ve di hilatsaka ho fidiana ho filoha-pirenena ? Mba mijery fitatra isa-maraina ve anao , mba nandinin-tena lalina ve Ianao ?
    razandry à , inona no tsy elinao amin’izany neniko tsy nametraka ny dossier-ko hiatrika io fifaninana io..Tanjaka ve tsy no tsy misy , ny saiko tsy matory fa tsy sasatra mandinika ny manodidina , ny zava-misy ary indrindra izay azo hatao haingana hampihenana ny fahasahiran’ny Malagasy !
    Dia izany ve dia mahatonga anao tsy manita na mahaino ny olona eo akanao marina tokoa ny fiteny fa varimbarian’ny lavitra ianao ka tsy mahita ny ambanin’ny masonao !
    tsy takatrao razandry izany misaina sy mikatsatsaka izay tena tsara ho an’ny Malagasy marobe
    Fa iza ianao no misahana izay tsara ho an’ny Malagasy ?
    razandry , Malagasy mandray andraikitra aho !Omby dimy amby ny zato aza voataizako ,koa ahoana moa no tsy hahaizako hisaina sy hisahana izay manatsara ny fiainan’ny Malagssy ?
    Izao ny marina ,razandry ary misaotra anao aho nahatsikaritra ny ahiahiko sy ny fahasahiran-tsaiko : nihevitra aho fa ny filatsahako mifanina ho tonga filohan’ny Firenena , ary rehefa heken’ny mpifidy fa ianao no mendrika ho Filohan’ny Firenena dia tsy mahazo mandiso ny fanantenana napetraky ny mpifidy taminao !
    Ny marina tsy azo tohaina ny fahaiza-manao , ny nanao sy manao ny asa izay fantatrao fa tsara sy hitondra soa ho an’ny Malagasy vonona hiasa!
    Ary ny asa mahavelona na sarotra aza eooalohany dia ny fiompiana sy ny fambolena
    Mila asa ,mila mpiasa ny fiompiana sy ny fambolena mba hamokatra tsara sy betsaka hahazaona maka am-pahany izay ho kajiana hatokana ho sakafo ay am-pahany hamidy ary am-pahany hatao maso-mboly Ny omby vavy tazonina hanamelomaso ny taranaka ary hanome ronono Ny omby lahy atokana ho an’ny varotra hena atsinjaranyna hamidy velona amin’ny Tantsaha hitarika sarety , na angadin’omby , na hanitsaka tanimbary
    Koa ataoko fa mazava aminao razandry fa raha lasa Filoha-pirenena aho dia tsy hiompy na hamboly intsony ary tsy tsara ny mandaiga amin-tena sy mamitaka ny Malagasy raha manan-katao ianao fa mitady ho fidiana hanao inona fotsiny , indrindra moa raha tsy nandray ravin-dena ianao teo aloha !
    Ny hevitra samy manana , ny zavatra hatao betsaka fa ny fahaiza-manao izao sy izao no tsy mitovy lenta
    razandry , aleoko manohy ny asa-piompiana sy fambolena izay mahazatra ahy ary manavanana ahy ary hafahako miasa ho an’ny Malagasy na amin’ny alalan’ny vokatra azoko na amin’ny alalan’ireo mpiara miasa amiko !
    Koa aleo tsy milatsadatsa-poana fa mivonona ho Malagasy miasa mamokatra fa tsy manonofy ho tonga ho Flohan’ny Firenena!
    Vita teo ny faniriana hanongam-panjakana dia las mpanefoefo ,io no noheverin’ny jiolahy hafahany maka izay harena tsy nisasarana , mivarotra ny hazo tsy nambolenya adinoina razandry fa Malagasy tonga saina ,mahatadidy ny ratsy natao taminy no mipetrakaeto MDAGASIKARA ,ka no ela na ho aingana dia hisy fitsarana ireo jiolahy nanao ratsy tamin’ny Firenena sy ny Mponina
    Ary io fifidianana io dia tsy ho tomombana raha tsy tanteraka an-tsakany sy an-davany ny tondrozotra manontolo ,izany hoe mampody ny Filoha RAVALOMANANA MARC
    Ka raha tsy vita ny fametrahana ny tondrozotra dia tsy tsy hisy fifidianana mitombona , manara-dàlana !
    Izaho mino fa tsy hanaiky ny fisian’ ny fifidianana ny SADC raha tsy mody ny Filoha-pirenena RAVALOMANANA MARC ,satria ny SADC dia tsy manaiky ny tsy fanajana ny date hanaovana ny fifidianana izay nifanekena hatao ny juillet 2013 !
    R’IMAHAKA ,aza adinonao ny mifidy ,fa alohan’izany dia jereo raha mbola manan-kery ny kara-panondronao , misorataa any amin’ny Fokontany fa hifidy ianao
    Ary izaho mahafantatra ny mpifanina ho fidianao
    Iza ary ny olona ho fidiako raha tena fantrao ?
    razandry ! I NENY LALAO NO HO FIDIANTSIKA ! ..
    Ny Filohan’ny Firenena RAVALOMANANA MARC tsy maintsy tonga eto Antanindrazana alohan’ny Fifidianana.

  6. Inona ary ny endriky ny propagandy ataontsika mba hampandresy an’i Lalao Ravalomanana Rakotonirainy?

  7. ny fandehanan’ny fifidianana @ RARINY ihany no antoka fa raha mandeha @
    RARINY io fiidianana io dia na tsy hanao fampielezan-kevitra aza Neny dia TSY MAINTSY ho LANY.
    Vao lazaina fotsiny hoe NENY VADIn’i DADA FA TSY ILAY VORONDOLON’i Radoko lazainy fa neny iry ( MDR ).

  8. Fanontaniana : Atramin’ny nahatongavany, mba nisy mpanao gazety avy ao amin’ny TVM na RNM ve mba nanantona an-dRamatoa Ravalomanana, ary nanontany azy momban’ny firotsahany, sy ny zavatra rehetra tiany ho atao REHEFA LANY IZY ?

    Rahoviana koa no hivoaka ireo gadra paolitika ?

    Ary ny tena goavana, rahoviana ny Filoha Ravalomanana no avelan-dr’Ingahy Rakotoarivelo sy ry zareo rehetra ao amin’ny governemanta hamonjy ny Tanindrazany ?

    Ho atao ny fifidianana, kanefa ny tondrozotra tsy tanteraka, dia ahoana fotsiny ?

  9. Ialah koa ity toa maka afo @ maty lesy??
    efa nifiran’i domelina sy kotovelo anie ilay FR e!!!!
    efa vitany ny nilany azy, koa inona indray no tadiavinao eo???
    Ny FFKM indray efa nahazo tehaka be dia izanyyyyyyy, miantona eo indray io.
    Nisy fanapenana maso indray any ambadika any, (tanaan zatra mivelatra mantsy tsy hikombona rahovina,)
    Dia eto indray aloha isika no raisina eeeeeeeee

  10. Toa nahemotra indray hono ilay Fivoriambe sy diniky ny FFKM ! Tena tonga izany Ingahy Ravalomanana vao ho atao ilay izy ??

    Mahatsikaiky !

    Misy kandidà mitady spaonsôro tena be vola, na maloto io vola io na madio ! Eo koa ireo kandidà, lasa spaonsôro ary mitady antoko mafy hanohan’azy !! Tohano aho ry zalà fa ny vola arabo anie ka madio ê ! Ry zareo misasa, mampiasa rano fa tsy….taratasy !!

  11. ….. mampiasa petrol hoe fa tsy rano no hampiasainy lesy a!
    dia vola no hifirany.
    Iza no haka an’i dada izany???tsy hatokisako!!!hitanareo fa naman’i Khadafi ihany anie no nitifitra
    azy efa tao anaty Ambulance e!!!sao lahy ka fika io e????
    Faly aho fa nipoitra ihany ny marina fa FITAOVANA FOTSINY NY FILATSAHAN’i NENY.Aleoko aloha
    tsy hisy ilay fifidianan raha mbola izao no RIVOTRA HIAINANA ao e!!!FA KOSA RAVANA IO TETEZAMITATRA
    IO DIA MIOVA NY MPITONDRA AZY . MIALA DOMELINA FA MAIMBO.
    Ny vidin’ny fananan’i Gasy ihany no mody vola miodikodina eo fa ARABO aiza e???MISY PAISO NOHO NY GASY
    ANGAHA IREO KA HAMAFIFAFY VOLA @ tsy @’ antony eo???FIRY KILAO ISANANDRO NY HARENA MIONDRANA
    AO no tsy hisy vola hivezivezy ao???

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *